نیویورک راه آهن تونل تعمیرات می تواند به این معنی است که سوار سردرد

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

خبری که افغانستان را تا سطح شیب دار و تعمیرات آن به قرن رودخانه هادسون راه آهن تونل در حالی که یک پروژه برای ساخت یک جدید تونل languishes به احتمال زیاد ترجمه به سردرد بیشتر در حال حاضر برای محاصره مسافران.

ایالات متحده حمل و نقل وزیر ایلین چائو گفت: یک خانه فرعی پنج شنبه که مقامات فدرال در حال کار با Amtrak در یک برنامه برای سرعت بخشیدن به کار در حال حاضر در 110 سال تونل.

جدید تونل, پیشنهاد نه سال پیش به عنوان بخشی از بزرگتر دروازه پروژه برای تبدیل راه آهن ظرفیت در نیویورک منطقه فرو رفته در بودجه اختلاف بین دولت فدرال و نیویورک و نیوجرسی و در حال حاضر واجد شرایط برای کمک های مالی فدرال.


Amtrak در حال حاضر تعطیل یکی از تونل موجود را دو لوله در طول شبانه و آخر هفته ساعت برای تعمیر آسیب شتاب توسط سیل از Superstorm 2012 شنی. دروازه طرح به نام برای بستن تونل برای تکمیل تعمیرات اساسی یک بار در جدید تونل ساخته شده است اما چائو گفت: این آغاز کار تعمیر در حال حاضر “حق حرکت می کند.” او اشاره کرد که ساختمان جدید تونل را به هفت تا 10 سال و با هزینه حدود 11 میلیارد دلار تحت شرایط مطلوب ترین.

طرح جدید اروپا برای تعمیرات گسترده است که نیاز به بیشتر اختلالاتی در سرویس گفت: Stephen گاردنر, Amtrak ارشد معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر عامل و تجاری افسر.

“ما در حال تلاش برای تعادل آنچه که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر با اثرات انجام آن در حال حاضر” گاردنر گفت: آسوشیتد پرس در یک کنفرانس حمل و نقل در نیویورک در روز پنج شنبه. “اگر ما مجبور به محدود کردن ساعت شلوغی برای پنج سال آینده برای انجام برخی از موقت کار وجود دارد تاثیر عمیقی به آن است. بنابراین ما مقید هستید که برای پیدا کردن تعادل مناسب.”

مخرب ترین تعمیرات می تواند “نیاز به کامل قطع برق در برخی از نقطه,” او اضافه شده است.

مشکلات از جمله نشت آب در فرو ریختن دیوار منسوخ آهنگ تخت و سربار سیم مسائل — آنقدر گسترده است که آنها نمی خواهد تمام توان تعمیر حتی تحت طرح جدید گاردنر اذعان کرد.

گاردنر نیز شک و تردید در این ایده که 12,000 ولت کابل های برق در حال حاضر در برگرفته آسیب دیده توسط سندی را می توان در قفسه در تونل دیوار. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو تصمیم گرفتند که رویکرد برای جلوگیری از طولانی برنامه ریزی شده خاموش در سال گذشته از شهر نیویورک L خط مترو اتصال بروکلین و منهتن. این ایده به دست آورده کشش برای Amtrak تونل در ماه های اخیر و چائو با اشاره به این پنج شنبه.

“این همان است که وضعیت به عنوان Canarsie لوله است که کم ولتاژ 600 ولت DC,” گاردنر گفت. “مردم اشتباه در مورد استفاده از یک روش کاملا متفاوت راه حل های فن آوری. با 12,000 ولت آن را منفجر آن کمان. شما باید برای محافظت از آن را در یک نسوز بسیار قوی ترتیب برخی از مرتب کردن بر اساس.”

بیش از 400 قطار حامل بیش از 200 ، 000 نفر با استفاده از تونل های روزانه و تاثیر تجهیزات و یا زیرساخت های شکست وجود دارد می تواند به سرعت گسترش بالا و پایین راهرو بین بوستون و واشنگتن که دسته بیش از 2000 قطار روزانه توسط Amtrak و چند رفت و آمد راه آهن.

تعمیرات برای پرداخت می شود با سود حاصل از Amtrak شمال شرقی کریدور خدمات تا کنون سود آور ترین آن خط. پول در دسترس است از آنجا که قانون تحت فشار قرار دادند در سال 2015 توسط پلیس آمریکا چاک شومر نیویورک دموکرات رها Amtrak از اینکه مجبور به استفاده از این پول برای کمک مالی به آن دیگر پول-از دست دادن خطوط در بقیه کشور است.

“Amtrak به حال هیچ چاره ای اما برای رفتن به جلو با این دوم-بهترین راه حل به دلیل این (تهمت) دولت ناسازگاری در امتناع از حرکت رو به جلو در دروازه پروژه” شومر گفت: در واکنش به چائو اعلام. “خوشبختانه ما قادر به تغییر این قانون به طوری که Amtrak می توانید با استفاده از سود در راهرو شمال شرقی برای ساخت و ساز در پایتخت بود. اما ما هنوز هم باید حرکت رو به جلو در دروازه پروژه است.”


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>