رفت و آمد مدافع استخدام نیوجرسی حمل و نقل به جای روابط عمومی سرپا نگه داشتن که عملکرد زیانی به بیش از 900,000 روزانه سواران که نیاز به یک صدای, دولت, رهبر اکثریت سنا Loretta واینبرگ گفت: تلاش آژانس رهبر.

قانونگذاران ایجاد اولین از نوع خود کار در لایحه امضا شده توسط شخص فرماندار دموکرات فیل مورفی برای کمک به بازسازی یک آژانس مبتلا به کاهش خدمات ایمنی و مسائل پس از سال ها از کاهش بودجه. آنچه مسافران کردم واینبرگ گفت NJ حمل و نقل اجرایی کوین کوربت شد یک کارمند مورد استفاده توسط آژانس رهبری به “مدیریت پیام.”

“نمی کند که یک کمی بدبینانه در مورد نقش به اصطلاح رفت و آمد مدافع?” واینبرگ خواسته کوربت.


واینبرگ سوالات در آمد ویژه مجلس سنا در جلسه کمیته در ترنتون طراحی شده در قسمت اندازه گیری مورفی پیشرفت در وعده های خود را برای بازسازی این کشور بزرگترین ایالت توده-حمل و نقل ارائه دهنده. کوربت تشبیه ورود او در فوریه سال 2018 به خانه خریدار مقابله با تعمیرات پیش بینی نشده.

هنوز NJ حمل و نقل ملاقات دسامبر مهلت فدرال دستور داد اضطراری-ترمز پروژه در آن قطار ناوگان کوربت گفت. که وظیفه کشیده بود برای سال ها تحت قوانین مورفی سلف جمهوری خواه Chris Christie, و به طور گسترده ای به عنوان بعید است به پایان در زمان. کوربت همچنین گفت: در زمان عملکرد بهبود و آژانس بود که بازسازی آن مهندس و راننده کارکنان که صفوف به حال کاهش یافته است. NJ حمل و نقل بود و با افتخار از پیشرفت آن, او گفت:, اما آگاه باشید که آن را تا به حال چقدر کار برای انجام است.

“این کمیته را ترک خواهد کرد و این جلسه امروز با اعتماد به نفس و مطمئن باشید که NJ حمل و نقل است که در یک مسیر به سوی آینده ای روشن تر و این که واقعا منافع ملموس از پیشرفت ما را ساخته اند پیشرفت است که این کمیته مجلس و عموم مردم در هر میل و همانا سزاوار—به سرعت در حال نزدیک شدن در افق نزدیک” کوربت گفت.

اما واینبرگ و سنا رئیس جمهور استیو Sweeney یک دموکرات از West Deptford انتقاد کوربت برای آوردن کارکنان ارشد به پاسخ خاص عملیات سوالات. آنها همچنین bashed آژانس برای استخدام حداقل دو پیمانکاران یک شرکت حقوقی و روابط عمومی شرکت ظاهرا برای تقویت آژانس تصویر.

“شما باید برای جلوگیری از صرف پول در روابط عمومی به دلیل شما نباید به آن نیاز دارید” واینبرگ گفت. “شما باید پول خرج کردن در تمیز کردن اتوبوس و قطار و یک مشتری مدافع که واقعا یک مشتری مدافع است.”

این مدافع استوارت Mader جانباز بندر مقامات نیویورک و نیوجرسی منصوب شد و در ماه آوریل است. او بیشتر قابل مشاهده به عنوان یک ستاره آنلاین ویدئوها شعار بهبود خدمات راه آهن کلید به نیویورک شغل و یا نشان دادن خاموش جدید پروژه های سرمایه ای. مسافران اغلب با پاسخ تلخی به خود اجتماعی-رسانه, پست, شکایت مزمن شرایط بد است که آنها می گویند او نیست خطاب.

Mader نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر ارسال از طریق ایمیل و به حساب توییتر خود را.

در جلسه واینبرگ گفت Mader مسئول Feb. 20 پرینت در نیوجرسی حمل و نقل را حساب و به سرعت حذف, انتقاد یک NorthJersey.com گزارش خبری برای بالا بردن سوال در مورد برخی از استخدام. مورفی سخنگوی دن برایان در یک صدای جیر جیر خود را به نام پست “کاملا غیر قابل قبول است.”

کوربت گفت: سناتور که او “خارج از دفتر دیروز, بنابراین من تا به حال شانس به طور کامل بررسی” صدای جیر جیر.

NJ حمل و نقل سخنگوی نانسی اسنایدر در یک ایمیل گفت: آژانس عذرخواهی کرد به خبرنگار این حادثه. این توییت نوشته شده بود او گفت: توسط یک کارمند که فاقد اجتماعی-رسانه مجوز و آژانس بود “سفت کردن آن پروتکل” در موارد. او کاهش یافته است به شناسایی کارمند خواستار آن یک پرسنل ماده که تحت بررسی بود.

“در نظر فروتن من آقای Mader به رد صلاحیت خود را ادامه دهد که مشتری مدافع NJ حمل و نقل زیرا هیچ کس نمی تواند اعتماد به نفس در توانایی های خود را به یک سخنگو برای مسافران زمانی که او صدای جیر جیر-هجوم خبرنگاران که ممکن است گزارش در مورد دقیق حقایق” واینبرگ گفت.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im