پاسخ ما به COVID19: ساخت یک اثر که در آن مسائل

Category: وب وایر Comments: No comments

در AB InBev ما ايمان آوردن مردم با هم برای یک دنیای بهتر و هدف ما هرگز مربوط تر از امروز. COVID-19 باعث شده است که همه ما به ارزیابی آنچه در آن به معنی به هم. برای ما به این معنی پیوستن به تلاش برای حمایت از جوامع ما شرکای ما و هر یک از دیگر در طول این زمان به چالش کشیدن.

ما عمیقا متصل به جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار و تلاش می شود بخشی از راه حل است. از آغاز شیوع ما ارائه شده است که در آن تاثیر آن مورد نیاز است. ما با هم آینده را اولویت بندی هر یک از دیگر ایمنی و بهداشت برای حمایت از عملیات ما از طریق راه های جدید کار و کمک به جوامع ما که در آن ما می توانیم.

امروز ما متمرکز بر حمایت از مردم ماکمک به جوامع مابه همکاری با شرکای ماو ارتباط با ما مصرف کنندگان در راه معنی دار.

مردم ما

سلامت و ایمنی مردم ما است و همیشه خواهد بود اولویت ما است. ما به پیاده سازی اقدامات پیشگیرانه است که در بالا و فراتر از دستورالعمل از سازمان بهداشت جهانی و دولت های محلی, و ما به طور منظم به روز رسانی و به اشتراک گذاری منابع فیزیکی و روانی خوبی بودن از همکاران ما.

تیم ما در چین و کره جنوبی شد اولین بار بود که تحت تاثیر این بحران است. پشتیبانی شده توسط همکاران در سراسر بازارهای ما تلاش های ما با تیم های چین و کره جنوبی بودند قابل توجه است. تجربه و بینش خود را ارائه کرده اند بهترین تمرین های است که همچنان به نفع ما عملیات در سراسر جهان است.

جوامع ما

قدرت ما در کسب و کار جهانی می آید از ما حضور محلی است. چرا که اکثر ما مواد و محصولات منابع هستند و دم محلی ما عمیقا متصل به جوامع ما. همراه با دولت های محلی و شرکای ما در حال استفاده از عملیات موجود و زیرساخت برای رسیدگی به نیازهای فوری توسط در حال توسعه اهدا و توزیع منابع ضروری مورد نیاز برای مبارزه با این بیماری همه گیر. این شامل:

  • تولید و اهدای نزدیک به سه میلیون بطری از دست ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده به بیمارستان ها و خط مقدم سلامت کارگران در 20 کشور+ (جزئیات بیشتر اینجا)
  • ارائه آب و تجهیزات پزشکی به خط مقدم اضطراری کارگران در سراسر جهان از جمله اهدای 3 میلیون سپر چهره در برزیل توسط Cervejaria Ambev
  • کمک به افزایش سلامت زیرساخت در چندین شهر از جمله پروژه های در برزیل که در آن Cervejaria Ambev در کنار Gerdau در بیمارستان آلبرت انیشتین شهر سائوپائولو در حال همکاری برای ساخت یک بیمارستان با 100 تخت
  • شناسایی موجود عرصه و استادیوم ها مورد استفاده قرار گیرد توسط صلیب سرخ آمریکا به صورت موقت خون درایو مراکز در سراسر ایالات متحده
  • بسیج ما ناوگان کامیون در کلمبیا و پرو و اکوادور به تحویل مواد غذایی ضروری و لوازم پزشکی به مناطق که در آن آنها مورد نیاز است

همکاران ما

ما ممتاز قادر به تماس با بسیاری از مردم سخت کوش در صنعت مهمان نوازی مشتریان و شرکای تجاری. به عنوان محلی بارها و بارها و رستوران ها شده اند مجبور به بستن درهای خود را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 ما راه اندازی یک سری از اقدامات برای ارائه پشتیبانی از جمله:

  • در بلژیک AB InBev راه اندازی کافه, شجاعت یک پلت فرم آنلاین که در آن مصرف کنندگان می توانند قبل از سفارش و پرداخت خود را برای آبجو مورد علاقه در یک شرکت بار که آنها می توانید لذت بردن از زمانی که آن را بازگشایی.
  • در برزیل, Stella Artois راه اندازی شد #ApoieUmRestaurante که در آن مصرف کنندگان می توانید خرید با تخفیف کوپن تکمیل شده توسط Stella Artois و دیگر همکاران برای کمک به حفظ رستوران های محلی در طول بحران.
  • در هلند AB InBev است حمایت از #Helpdehoreca جنبش سازمان یافته ملی صنعت مهمان نوازی انجمن که ارائه کنندگان این فرصت را به خرید آبجو کوپن برای آینده است.
  • در انگلستان “ذخیره منشور زندگی” کمپین مصرف کنندگان ارائه می دهد فرصت برای خرید یک کارت هدیه به صرف در یک میخانه محلی در تاریخ آینده است. Budweiser دم گروه را مطابقت ارزش کارت هدیه به £1 میلیون.
  • در ایالات متحده جوانه نور است تأمین “باز برای بایگانی اطلاعات” ابتکار که به کاربران اجازه می دهد خود را وارد کنید, کد پستی برای دیدن آنچه که میله های محلی و رستوران ها باز هستند برای بایگانی اطلاعات و یا تحویل.
  • در کانادا, Stella Artois راه اندازی شد “رالی برای رستوران ها” اجازه می دهد تا کاربران را به خرید کارت های هدیه و نام تجاری اضافه خواهد شد اضافی 10 دلار به ارزش هر کارت خریداری شده به طور مستقیم به رستوران ها و کافه ها و بارها.
  • در مکزیک, Grupo Modelo در حال گسترش است خود را Academia de Meseros Modelo به پشتیبانی از 4000 پیشخدمت با خط آموزش و پاداش.
  • در کلمبیا, Tienda Cerca دیجیتال پلت فرم است که اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به یک دایرکتوری با بیش از 25000 محله فروشگاه های سراسر کشور.

ما مصرف کنندگان

ما در ادامه به اهرم های قدرت از مارک های ما به شرکت الهام بخش و امید را به ما مصرف کنندگان توسط:

  • هدایت ورزش حمایت مالی بودجه به اورژانس تلاش از جمله Anheuser-Busch را 5 میلیون دلار کمک مالی به صلیب سرخ آمریکا و آفریقای جنوبی کارخانه های لبنی’ کمک به این کشور را همبستگی پاسخ صندوق
  • توسعه منحصر به فرد در فعالیت های خانه از جمله Michelob فوق العاده در برنامه های تناسب اندام در ایالات متحده Budweiser e-چماقی مشارکت در چین و برهما مجازی کشور کنسرت موسیقی سری Circuito برهما که تا به حال بیش از 3 میلیون بیننده در اولین نمایش زنده در برزیل
  • حمایت از اقدامات پیشگیرانه مانند اجتماعی فاصله خلاق در تبلیغات از جمله Budweiser را “جوانه از راه دور” سری در ایالات متحده و کیلمس’ “#SomosResponsables” مبارزات انتخاباتی در آرژانتین

ما مفتخریم که انعطاف پذیری تعهد و چابکی از تیم ما که در حال ساخت این طرح ها اتفاق می افتد و ما ادامه خواهد داد برای کشف فرصت های که در آن ما می توانیم حمایت از مبارزه علیه COVID-19.

در این بی سابقه ای در برابر ما باقی می ماند متعهد به بازی بخشی از ما در ساختن یک دنیای بهتر در حال حاضر و برای آینده 100+ سال است.

ما در این با هم.

#TogetherAtADistance

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>