Pernod Ricard گسترش نمونه کارها با Italicus فوق العاده حق بیمه ترنج-تزریق aperitivo

Category: وب وایر Comments: No comments

Pernod Ricard است هیجان زده به اعلام همکاری خود را با Italicus. با کیفیت بالا, به طور طبیعی-منابع تشکیل دهنده ایجاد این منحصر به فرد با طعم برنده جایزه apertivo شده است که در delighting mixologists پس از راه اندازی آن در سال 2016.

Italicus 20 درصد ABV (الکل حجمی) و کاملا آدرس به سرعت در حال رشد بازار فرصت برای هر دو تشخیص و در عین حال متنوع و منحصر به فرد مواد تشکیل دهنده برای bartenders و برای یک هسته کم ABV روح برای تشخیص مصرف کنندگان است. Italicus یکی از ترین در جهان است-اعطا مدرن aperitivo و اهدا شده است بهترین روح جدید در سال 2017 معتبر قصه های کوکتل روحیه جوایز و 2019/2020 بالا روند مشروب نام تجاری توسط نوشیدنی های بین المللی.

Italicus ایجاد شده توسط مشهور جهان mixologist و ارواح متخصص جوزپه Gallo خواهد شد که فعال و مدیر عامل شرکت در این نام تجاری در حال توسعه است. این معامله اخیر از یک رشته از مشارکت موفق از جمله میمون 47 صاف Ambler غرب Virginian ویسکی دلم Maguey mezcal, خرگوش, سوراخ بوربن و اخیرا ultra-premium, ژاپنی, جین کی هیچ بی.

این همکاری تقویت Pernod Ricard نمونه کارها تخصص مارک های که ارائه قانع کننده ارزش گزاره انتخابی توزیع و امیدوار کننده پتانسیل رشد. Pernod Ricard گسترده جهانی شبکه توزیع ادامه خواهد داد به بازی نقش مهمی در موفقیت این برندها شده اند که رشد دو رقمی نرخ به طور قابل توجهی پیشی صنعت به طور متوسط.

برای ژیل Bogaert رئیس & مدیر ارشد اجرایی از Pernod Ricard EMEA-LatAm, “Italicus دارای تجربه قابل توجه شروع طنین با mixologists و مصرف کنندگان است. ما هیجان زده برای اضافه کردن Italicus به Pernod Ricard نمونه کارها و گروهی برای کمک به درایو توسعه آن در آینده.”

جوزپه Gallo, موسس و مدیر عامل شرکت از Italicus Rosolio Bergamotto di می افزاید: “پس از آن راه اندازی با نام تجاری تجربه کرده است و با موفقیت هر دو در-تجارت و مصرف کنندگان است و در حال حاضر زمان برای تحکیم با این سنگین وزن شریک استراتژیک به منظور سرعت بخشیدن به جهانی ما توزیع است. ما یک طرح بلند پروازانه برای ساخت Italicus به یکی از موفق ترین در جهان aperitivo مارک.”

در مورد Pernod Ricard

Pernod Ricard شماره 2 در سراسر جهان تولید کننده شراب و ارواح با فروش €9,182 میلیون در FY19. ایجاد شده در سال 1975 توسط ادغام ریکارد و Pernod این گروه توسعه یافته از طریق آلی رشد و ادغام: Seagram (2001) متفقین Domecq (2005) و وین&روح (2008). Pernod Ricard که صاحب 16 از 100 ارواح برندها دارای یکی از معتبر ترین و جامع ترین نام تجاری اوراق بهادار در این صنعت از جمله: Absolut Vodka, Ricard pastis, Ballantine را Chivas Regal, Royal سلام و گلنلیوت بندی اسکاچ, جیمسون ایرلندی ویسکی Martell کنیاک هاوانا باشگاه رم Beefeater جین, مالیبو لیکور Mumm و Perrier-Jouët champagnes و همچنین یعقوب نهر Brancott املاک کمپو ویجو و ادکلن شراب. Pernod Ricard را مارک های توزیع شده در سراسر 160+ بازار و توسط خود salesforce در 73 بازار. این گروه غیر متمرکز سازمان سبب آن 19,000 کارکنان درست بر روی زمین سفرای چشم انداز خود را از “Créateurs د Convivialité.” به عنوان مجددا توسط این گروه سه سال طرح استراتژیک “تبدیل و سرعت بخشیدن به” مستقر در 2018, Pernod Ricard استراتژی تمرکز بر سرمایه گذاری در دراز مدت به رشد سود برای همه سهامداران. این گروه باقی می ماند درست به آن سه ارزش های موسس: روحیه کارآفرینی اعتماد متقابل و یک حس قوی از اخلاق است. به عنوان نشان داده شده توسط 2030 نقشه راه حمایت از سازمان ملل اهداف توسعه پایدار (SDGs) “ما را خوب بار از یک جای خوب.” در به رسمیت شناختن Pernod Ricard قوی و تعهد به توسعه پایدار و مسئولیت مصرف آن را دریافت کرده است یک طلا امتیاز از Ecovadis و رتبه شماره 1 در آشامیدنی بخش در Vigeo Eiris. Pernod Ricard نیز ملل متحد در جهانی فشرده سرب شرکت.
Pernod Ricard ذکر شده است در Euronext (دارای صدای تیک تیک: RI; کد ISIN: FR0000120693) است و بخشی از شاخص CAC 40.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>