بندر مقام مدیر اجرایی ریک پنبه کرد و گفت: خود سازمان است که در مواجهه با یک بحران مالی بی سابقه ای در آورده با Covid-19 همه گیر و درآمد پایین حدود 800 میلیون دلار از اواخر ماه مارس تا ژوئن.

“با بی سابقه ای کاهش حجم فعالیت در امکانات ما قدرت پورت است که در مواجهه با یک مالی واقعیت بر خلاف هر گونه در سال های اخیر حافظه” پنبه گفت: در طول یک Crain را در شهر نیویورک نشست در حمل و نقل.


“این سه ماهه دوم عملکرد مالی نشان دهنده یکی از بدترین رکود در آژانس تاریخ” پنبه گفت. “در طول هر ماه از آن دوره حدود 240 میلیون درآمد که آژانس در شمارش به حمایت از سرمایه خود را برنامه از دست داده بود.”

پنبه گفت: کاهش درآمد بودند تماما نتیجه Covid-19 بیماری همه گیر.

در طول سخنان خود پنبه نشان داد چشمگیر کاهش قدرت پورت دیده می شود در مسافر فعالیت جلد در سراسر آن های مختلف در بخش حمل و نقل که شامل سه فرودگاه, قطار, سیستم بنادر متعدد و مختلف پل ها و تونل ها.

فرودگاه ridership کاهش 98% از سال 2019 است و هنوز هم پایین 86% امروز. مسیر قطار ridership سقوط 95% توسط همان اندازه گیری و پایین است 84% در ماه جولای. پل و تونل ترافیک کاهش یافت و 62 درصد از آن 2019 سطح و پایین 15 درصد است در حالی که بندر باری پایین است حدود 17 ٪ در سال.

“آن کاهش می یابد به سادگی خیره کننده” پنبه گفت.

طول پانل مهمانان در مورد اعداد با حس ناباوری.

“این تکان دهنده است تبدیل به امری عادی گفت:” تام رایت, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت منطقه ای برنامه ریزی انجمن. “ما هرگز انتظار چیزی شبیه به این.”

پنبه سریع به یاد داشته باشید که بر خلاف دیگر سازمان های دولتی بندر اقتدار خود حفظ آژانس آن است که از نظر مالی مستقل از نیویورک و نیوجرسی و که آن را دریافت نمی کند درآمد دولت—نقاط است که به نظر می رسید به تاکید وخیم آن وضعیت مالی.

“ما نمی باید قدرت به مالیات. ما نمی به طور منظم به دی سی به دنبال بودجه فدرال” او گفت:. “بندر قدرت تولید خود را درآمد حاصل از عملیات خود را.”

به عنوان بد به عنوان در حال حاضر ممکن است در آینده نقاشی توسط پنبه است و حتی گریمر. او گفت که قدرت پیش بینی 3 میلیارد دلار ضرر در درآمد در 24 ماه دوره بین سه ماهه دوم سال 2020 به سه ماهه اول سال 2022.

در حالی که سازمان دارای بودجه برای تکمیل پروژه های ساختمانی بزرگ در حال حاضر در حال انجام در فرودگاه لاگاردیا جدید concourses نیوآرک لیبرتی در فرودگاه بین المللی ترمینال 1 و JFK فرودگاه بین المللی ترمینال 8 پیش بینی درآمد کاهش بیش از دو سال آینده می تواند از دیگر پروژه های سرمایه ای در معرض خطر است.

“درآمد ضرر و زیان ناشی از کوروناویروس بحران را مجبور به بندر اقتدار به ارزیابی مجدد دامنه و برنامه هر پروژه بزرگ در این فهرست” پنبه گفت. “آنها همه در معرض خطر است.”

پروژه های در حال حاضر در معرض خطر باقی مانده ناقص شامل یک تونل لینکلن, مارپیچ, مسیر بهبود, طرح, طوفان سندی بهبود کار و AirTrains در هر دو لاگاردیا و JFK. پنبه گفت: بندر اقتدار درخواست یک وقت اضطراری امداد پرداخت از واشنگتن از 3 میلیارد دلار برای پوشش ضرر و زیان درآمد و حفظ سرمایه طرح عملیات زنده است.

“ما بسیار محدود فدرال پشتیبانی می کند. که می آید در مورد در یک بحران محیط زیست” گفت: لیبی مک کارتی CFO از بندر مقام که ذکر شده قبلی فدرال کمک مالی اعطا شد پس از 9/11 و Superstorm شنی. “این بحران یک بحران مانند آن.”

حمایت مک کارتی تماس برای بودجه فدرال رایت تاکید کرد که هر گونه پول مالیات دهندگان باید به عنوان امداد فراهم می کند که سازمان با یک پل به سوی آینده ای سالم و نه به عنوان یک محرک.

اما یک روزنامه نگار در زمان اقتدار به وظیفه راه آن است ساختار مالی خود را خانه.

نیکول Gelinas ارشد همکار در منهتن موسسه گفت: پل ها و تونل ها را 700 میلیون دلار سود برای پورت اقتدار در قبل از Covid اقتصاد و فرودگاه را نیز در یکی دیگر از 800 میلیون دلار سود به طور متوسط. اما او اشاره کرد چقدر از این پول می رود به سمت پرداخت یارانه تلفات در مسیر خط قطار بندر اقتدار ترمینال اتوبوس و بازسازی مرکز تجارت جهانی که Gelinas از دست می دهد گفت: 400 میلیون دلار در سال است.

“Coronavirus واقعا خواستار به سوال کل ساختار مالی از بندر مقام” او گفت:.

با وجود اعتراض به راه اقتدار به کار گرفته مالی خود را خانه Gelinas گفت: او پشتیبانی اضطراری بودجه فدرال.

“قطعا از نظر پول فدرال برای منطقه چیزی است که فراهم می کند خدمات اساسی به مردم نیاز به گرفتن اطراف در حال حاضر که در آن پول می رود به,” او گفت:. “و فراتر از آن است که پروژه های سرمایه اگر ما نیاز به.”


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net