به شنیدن بیشتر از ریک پنبه مورد آینده این منطقه حمل و نقل پروژه های همراه با بینش از منطقه ای دیگر کارشناسان حمل و نقل, ثبت نام برای crain’s جولای 30 پخش “چگونه همه گیر خواهد شد بر پروژه های حمل و نقل در سراسر شهر.” خرید بلیط اینجا.

ریک پنبه, مدیر اجرایی بندر مقامات نیویورک و نیوجرسی آغاز این سال مشتاقانه کار به بازیگران این سازمان به عنوان رسیدن به یک لحظه کلیدی برای تغییر. آن را تا به حال برنامه های بلند پروازانه برای بازسازی این منطقه زیرساخت های شروع با آن به خوبی سفر فرودگاه و گسترش آن اتوبوس پایانه های. اما کاهش شدید در فرودگاه ترافیک و همچنین مسافران از طریق اقتدار پل و تونل و در آن راه آهن را ترک کرده است کسانی که جاه طلبی مانع. پنبه به صحبت کرد Crain را در مورد بزرگترین چالش خود را در آژانس مواجه است.

چگونه است که قدرت پورت انجام می دهند ؟

از یک طرف با کروناویروس بحران این است که فوق العاده دشوار و دلهره آور زمان برای پورت اقتدار با توجه به تاثیر این ویروس تا به حال به حجم مسافران و سواران و وسایل نقلیه با استفاده از امکانات ما. اما دیگر فریم حوادث در حال پیشرفت است که ما در حال ساخت در دو فرودگاه عمده تحول در پروژه هایی که در ساخت و ساز و منجر مثال از پیشرفت ما در حال ساخت کاملا بازسازی لاگاردیا از زمین تا.


به ما بگویید در مورد آخرین پروژه خود را در لاگاردیا.

این اولین بار است که عمده فرودگاه جدید ساخته شده در ایالات متحده در 25 سال, و ما در حال هدف قرار دادن نقاط عطف مهمی سریع و خشمگین. یکی از بزرگ بود و باز کردن ورود و خروج از سالن در نیمه غربی فرودگاه در ترمینال B. چه لاگاردیا بازسازی نماد تعهد بندر اقتدار به ارتقاء میراث نامطلوب امکانات به 21st-century, top-of-the-class استانداردهای جهانی است.

چقدر ترافیک کاهش یافته و به دلیل Covid-19? و چه تاثیر مالی شده است ؟

تصویر بزرگ اینجا است که این حجم از مسافران در فرودگاه ها شده است به میزان 97%. آن را در حال حاضر پایین 85 درصد است. کسانی که در حال خیره کننده کاهش می یابد. این ridership ما رفت و آمد راه آهن پایین است 85% تا 90%. حجم وسایل نقلیه در سراسر رفتن ما پل ها و از طریق تونل ها بوده است, تا آنجا که 60%. آن را در حال حاضر 20 ٪ یا بیشتر. اما به ما نگاه رو به جلو در طول دوره بعد از زمان برآورد ما این ویروس را کاهش درآمد ما با 3 میلیارد دلار بیش از 24 ماه.

چگونه شما رسیدگی به این ؟

با این سوراخ شده دمیده شده در ساختار مالی ما, ما در حال حاضر به رفتن به پایتخت برنامه ریزی و ارزیابی مجدد آنچه که ما می توانید انجام دهید با توجه به هر پروژه ای که هنوز آغاز ساخت و ساز. بنابراین ما در وسط آن است. ما رفته به سی و خواسته دولت فدرال برای ارائه بودجه اضطراری در مقدار 3 میلیارد دلار به نشانی سوراخ شده است که دمیده در امور مالی ما است.

توضیح دهید که چگونه قدرت پورت می پردازد برای پروژه های خود را.

قدرت پورت کاملا خود کفا در زمان عادی.

با پول بسیار کمتری در آینده چه پروژه های شما در اولویت?

چه ما خود را متعهد به تکمیل لاگاردیا تحول پروژه تکمیل ساخت و ساز از ترمینال یک در فرودگاه نیوآرک. آن را غیر عملی است برای جلوگیری از ساخت و ساز پروژه های که در مقیاس.

چرا که پروژه های ماده بسیار برای منطقه ؟

ما ساخت و ساز در پایتخت هزینه های بالقوه به درایو بهبود اقتصادی است که این منطقه به شدت نیاز دارد.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de