PPC چیست ؟

Category: دسته‌بندی نشده Comments: No comments

[ad_1]

مطمئن, شما ساخته شده است یک وب سایت عالی برای کسب و کار کوچک شما. آن را به خوبی طراحی و آموزنده و بسته بندی شده با محتوای عالی به عنوان مورد نظر برای جستجوگرها.

اما این حقیقت سخت: اگر کسی کلیک بر روی سایت شما که همه کار و سرمایه گذاری به هدر خواهد رفت. پس چگونه شما در جذب بازدید کنندگان آنلاین? یکی از بهترین راه هایی است که پرداخت برای هر کلیک (PPC) تبلیغاتی.

تبلیغات PPC است یک روش بازاریابی آنلاین که در آن شما می توانید محل تبلیغات در مکان های استراتژیک آنلاین و پرداخت هزینه تنها زمانی که آگهی کلیک توسط بازدید کنندگان. این یک راه برای خرید بازدید از سایت خود را به جای جذب آنها ارگانیک.

هنگامی که کلیک کاربر بر روی تبلیغ کسب و کار خود و پرداخت خواهد شد مشخص شده هزینه. این هزینه ای به نام هزینه هر کلیک (CPC). ک می تواند به طور چشمگیری متفاوت – متوسط هزینه بین $1 و $2. برخی از کلیک تواند به عنوان ارزان به عنوان یک چند سکه در حالی که دیگران می تواند هزینه بیش از $50.که اساسا بستگی به چگالی کلمات کلیدی و در آن مکان شما را هدف قرار.گوگل AdWords برای کوچک و متوسط در حال رشد

یکی دیگر از کلید واژه CPM که مخفف هزینه هر 1000 برداشت و شامل نمایش و تصویری فقط تبلیغات است. بر خلاف ک که در آن به شما پرداخت بر اساس چگونه بسیاری از بار آگهی شما کلیک شده CPM بر اساس برداشت به تنهایی. شما برای پرداخت مناسب به نمایش آگهی خود را 1,000 بار – بدون در نظر گرفتن که چگونه بسیاری از بار آن کلیک شده است.

بنابراین PPC است مناسب برای وب سایت خود را ؟ در اینجا برخی از دلایل شما ممکن است بخواهید برای اضافه کردن آن را به خود استراتژی آنلاین:

آن را بسیار هدفمند.

شما می توانید انتخاب کنید که دقیقا برای نشان دادن تبلیغات خود را بر اساس محل, کلمات کلیدی, منافع, سن و جنسیت و زبان و حتی نوع دستگاه استفاده می شود. این اجازه می دهد تا به شما برای تبلیغ کالا و خدمات به طور مستقیم به افرادی که به احتمال زیاد به علاقه مند در آنچه شما ارائه.

این اجازه می دهد تا شما را به retarget بازدید کنندگان قبلی.

به طور متوسط از هر 100 نفر است که مراجعه به یک وب سایت تنها در دو را تبدیل به مشتریان. این بدان معناست که 98 درصد از اولیه ترافیک به هدر می رود. Retargeting تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا به مردم یادآوری کند که در سمت چپ سایت بدون خرید به عقب و دیدن آنچه که آنها از دست رفته است.

آن را مقرون به صرفه است.

چرا که شما تنها با پرداخت هزینه است و زمانی که آگهی خود را در واقع کلیک. هنگامی که شما در نظر واقعیت است که سه لکه های تبلیغاتی در صفحه نتایج جستجو دریافت 46 درصد از کلیک شانس را به نفع خود. PPC اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به در بالای صفحه نتایج جستجو و حتی بالاتر از نتایج آلی.

این trackable.

این به این معنی شما می توانید نظارت بر نحوه تبلیغات خود را در حال انجام و تنظیم آنها را اگر شما در حال گرفتن به عنوان بسیاری از کلیک شما به عنوان می خواهم. و شما همیشه می دانم که تبلیغات در واقع رانندگی فروش و کمک به کسب و کار شما و آنهایی که نیستند.

آن را سریع.

در حالی که رتبه بندی بالا در نتایج جستجو های آلی مهم است که آن را طول می کشد زمان برای به دست آوردن وجود دارد. اما با PPC? شما می توانید با قرار دادن یک تبلیغ جدید و شروع به دیدن نتایج در یک ماده از روز, اگر نه ساعت.

بنابراین اگر شما به دنبال بلافاصله جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و افزایش فروش به PPC برخی فکر جدی است. در پایان بیشترین بهره را PPC ارائه کرده است که کمک می کند تا سایت خود را دریافت کنید توجه آن را سزاوار از افرادی که آن را درک بیشتر.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>