حفظ حریم خصوصی.com را افزایش می دهد $10M برای ارائه پلت فرم مجازی کارت اعتباری برای کسب و کار

کارت مجازی پرداخت, راه اندازی, Privacy.com پوسته پوسته شدن تا کسب و کار خود را پس از فرود $10.2 میلیون دلار سرمایه گذاری است که اجازه خواهد داد که آن را به گسترش آن پرداخت کارت به مشتریان شرکت های بزرگ.

نیویورک-بر اساس شرکت تکنولوژی در مقایسه با یک برنامه مدیریت رمز عبور به گفته مدیر عامل بو جیانگ ارائه یک هاب مرکزی با یک بار استفاده از شماره کارت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خرید در هر نقطه. سوز کارت می توانید نگه دارید اعتباری واقعی اعداد کفن از خرده فروشان با Privacy.com به عنوان رفتن بین از بانک کاربر حساب مرچنت.

“اگر نقض شما لازم نیست که به نگرانی در مورد شماره کارت اعتباری خود را نشان می در جای دیگر” جیانگ گفت.


در سه سال پس از راه اندازی آن Privacy.com توزیع بیش از 5 میلیون مجازی کارت های پرداخت.

بودجه به رهبری منهتن مبتنی بر Teamworthy سرمایه گذاری در یک مجموعه گرد اجازه خواهد داد که این شرکت برای راه اندازی یک کارت-صدور توسعه پلت فرم به نام کارت صدور API برای کسب و کارهای دیگر. مبتنی بر اشتراک است که با هدف راه اندازی بانک های کوچک شرکت های بیمه و یا شرکت های بزرگ است که می خواهند مدیریت تدارکات و هزینه کارمند.

Privacy.com برنامه ای برای رشد کارکنان خود را از 30 به حدود 50 نفر بیش از چند ماه آینده جیانگ گفت: با حساب کاربری جدید مدیران توسعه دهندگان و نمایندگان خدمات مشتری.

راه اندازی است که در میان بسیاری از شرکت های مشغول به کار بر اجازه می دهد مصرف کنندگان به ماسک معاملات و مغازه بیشتر بخش خصوصی آنلاین. اپل و گلدمن ساکس همکاری برای راه اندازی یک کارت اعتباری در سال گذشته با یک گزینه به هیچ واقعی شماره کارت به جای تولید یک-استفاده از پین از طریق آی فون برنامه کیف پول. تعقیب, Citibank و Mastercard در میان موسسات مالی با دیجیتال گزینه های پرداخت که نیازی به وارد کردن شماره کارت اعتباری.

جیانگ می گوید: Privacy.com’s مزیت است که یک رابط کاربری ساده است که با این نسخهها کار بر روی مرورگرهای وب و برنامه های موبایل و همچنین به عنوان توانایی برای ارتباط با گزینه های مانند اپل پرداخت و اندیشه پرداخت.

مشتریان می توانید کارت مجازی رایگان, با نرم افزار جمع آوری متفاوتی درصد از تاجر در هر معامله. این شرکت نیز به فروش می رساند عضویت در حق بیمه برای $10 ماه است که اجازه می دهد کارت های بیشتر و 1% cashback گزینه است.

برای شرکت های بزرگ و گزینه راه اندازی جولای 15, Privacy.com اتهامات 50 سنت در هر کارت و جمع آوری بخشی از هزینه های شارژ در معاملات به بازرگانان.

جیانگ گفت: این شرکت در حال کار به رشد هر دو مصرف کننده و کسب و کار-به-فروش کسب و کار در پشت سر هم.

“طرف مصرف کننده گرایش به یک قیف برای B2B طرف” جیانگ گفت. “کسب و کار ممکن است به ارمغان بیاورد بیشتر ارزش اما رشد ما نیز تمرکز در سمت مصرف کننده.”


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

بهترین مترجم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin su tesisatçısıkuşadası escortbetroadElektronik sigaraturkuaz korsan taksi