برنامهای تقویت CPG مصرف کننده روابط

Category: وب وایر Comments: No comments

علامت های تجاری که اغلب در نظر گرفته شده برای مصرف کنندگان به راحتی آنها را در زمان بحران.

شاید به همین دلیل است که بازار چند دسته هستند, تبلیغات, تر, اما نه لزوما به این دلیل آنها افزایش بودجه خود را. مصرف کنندگان می خواهم به می دانم که خود را دوستان بلند مدت وجود خواهد داشت زمانی که بحران به پایان می رسد.

تبلیغات سیستم عامل کمی کردن این روز است. افزایش تبلیغات به نظر می رسد بیشتر مربوط به تاثیر تبلیغ کاهش سفر و صنعت و کسب و کارهای کوچک. کسانی که کاهش منجر به کاهش media هزینه های است که اجازه می دهد تا تبلیغات به صرف بیشتر.

رسانه ها هزینه ها در برنامهای ارز پایین در حدود 30% سعید جان Nardone مدیر عامل شرکت در Flashtalking آگهی-خدمت, تاسیس شرکت در انگلستان در حدود نوزده سال پیش.

“اگر شما یک تبلیغ حفظ بودجه خود را, شما در حال گرفتن حداقل 30 درصد بیشتر برداشت در هر دلار شما صرف,” او گفت:. “پس از ما دریافت پرداخت می شود در تعدادی از تبلیغات خدمت که مشتری همه ناگهانی به نظر می رسد مانند آنها در یک رشد فوق العاده ای مسیر است.”

Nardone گفت: مردم در حال اتصال مجدد با مارک های مواد غذایی خواستار آن “یک بار در یک نسل فرصت برای روشن شدن” روابط جدید. این نسل شده است با تمرکز بر مرکز “بازار” که در آن مردم برای پیدا کردن مواد غذایی کنسرو شده و غذاهای منجمد.

در میان دسته های B2B, تکنولوژی, امور مالی شخصی و سرگرمی های آنلاین با دیزنی+ به عنوان یک مشتری “حجم می رویم موز,” او گفت:, و اضافه کرد که آن را جبران برخی از این کاهش است.

گذشته از دیزنی Flashtalking پشتیبانی از شرکت های مانند kohl’s, بهترین, خرید, کالاهای اساسی, Comcast Cox, مرسدس بنز, BMW, Lexus, کیمبرلی کلارک, Clorox, General Mills, و بسیاری از مارکی مارک.

Flashtalking هفته گذشته اعلام کرد یک زندگی ادغام توافق با خندق DoubleVerify محافظ رسانه CHEQ و تجارت میز.

یکپارچگی اجازه می دهد تا شرکت ها به لینک های سیستم عامل بدون نیاز به جدا قاچاق گام. برای تجارت میز به این معنی موازی نصب setups دیگر لازم است. سرمایه گذاری از Flashtalking می تواند تحت فشار قرار دادند به تجارت میز همراه با creative دسته برنامه نویسی.

صنعت سفر برای Flashtalking شد بزرگترین دسته در آغاز سال اما که به سرعت تغییر عنوان سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19 یک بیماری همه گیر.

Nardone گفت: خطوط کروز فقط در مورد معلق, تبلیغات کاهش صرف نزدیک به صفر است. هتل ها و سایت های مسافرتی را به طور چشمگیری کاهش هزینه های خود را. خرده فروشی و خودرو کاهش یافت اما نه به عنوان نمایشی است.

چندین سفر مشتریان شروع به کار در مبارزات انتخاباتی جدید با Flashtalking. برخی از این آمادگی و خوش بینی. خطوط هوایی آغاز خواهد شد برای تبلیغ به دلیل رزرو آنلاین بنابراین شما آنلاین هدف گیری است و انتظار می رود دوباره گفت: Nardone اضافه کرد که این روند را کمی طولانی تر برای خطوط کروز.

خدمات-نوع تبلیغات در حال آمدن به جلو است, مانند استارباکس و Dunkin’ Donuts, که پاسخ داده اند در تبلیغات خود را به دادن پاسخ اول رایگان فنجان قهوه است. صنعت خودرو رسیده بازگشت به گذشته بحران مالی توافق به حالت تعلیق در پرداخت اگر کسی اقدام به خرید یک ماشین و کار خود را از دست می دهد.

B2B برندها نگه داشته اند بسیاری از پیام های خود را همان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>