Q1 نتایج جستجو: فروش تخت منعکس بی سابقه ای تاثیر Covid-19

Category: وب وایر Comments: No comments

  • زمینه فروش صاف با رشد حجم 0.2% و منفی قیمت 0.2%
  • بازارهای توسعه یافته در زمینه رشد فروش شد 2.8% و بازارهای نوظهور کاهش یافته است 1.8%
  • گردش مالی 0.2% افزایش پیدا کرد از جمله تاثیر مثبت 0.6% از ادغام خالص disposals و تاثیر منفی 0.4% از ارز
  • سه ماهه سود سهام نگهداری شده در €0.4104 هر سهم

بیانیه ای از مدیر عامل آلن Jope

“Covid-19 است که با داشتن یک تاثیر بی سابقه ای بر مردم و اقتصاد ایران است. Unilever منتقل شده است در سرعت برای حمایت از ما سهامداران چندگانه و حفظ عملیات ما از طریق بحران و آماده شدن برای رشد در یک شرایط طبیعی جدید است. ما باید ساختار ما پاسخ فوری به پنج حوزه: حمایت از مردم ما; حمایت از عرضه; در خدمت تقاضا; کمک به جامعه و حفظ قدرت مالی ما.

ما مردم ما اولویت دارد و ما نقل مکان کرد و به سرعت برای اطمینان از ایمنی نیروی کار ما و همچنین برای محافظت از درآمد و شغل است. ما در حال حاضر متمرکز بر redeploying مردم به آن قسمت از کسب و کار که در حال دیدن تقاضا بالا است.

ما شده اند قادر به حفظ عرضه محصول و ما در حال نگه داشتن کارخانه های در حال اجرا را از طریق بسیاری از غیر قابل پیش بینی چالش های محلی در محیط های عملیاتی در سراسر زنجیره ارزش. ما همچنین باز کردن ظرفیت های جدید است که در آن بیشتر مورد نیاز مانند در دست بهداشت و مواد غذایی است.

تقاضا الگوهای در حال تغییر است. به عنوان بازدید بحران کشور در سراسر جهان, ما دیدن upswings در فروش بهداشت و خانه محصولات غذایی همراه با برخی از خانواده دختران و نزدیکی توقف خارج از خانه مصرف است که به خصوص ما مؤثر خدمات مواد غذایی و بستنی کسب و کار. ما در حال تطبیق با تقاضای جدید و الگوهای در حال آماده سازی برای تغییرات پایدار در رفتار مصرف کننده در کشور ما به عنوان حرکت برای خروج از بحران و به بهبود است.

بحران تاکید بر اهمیت تعهد ما به استفاده از مقیاس و برندها به عنوان یک نیروی خوب در جامعهدر طول همه گیر و فراتر از آن. ما در حال حمایت از جوامع از طریق کمک های مالی و مشارکت در حالی که ما گوی شناور و Domestos مارک های پیشرو در آموزش بهداشت برنامه.

ما این اقدامات در دانش است که ما وارد بحران با ترازنامه و نقد و موقعیت. ما به طور سیستماتیک بررسی تمام مناطق از نسل نقدی و استفاده و ارزیابی مجدد تمام هزینه ها در شرایط فعلی, به طوری که ما می تواند همچنان به سرمایه گذاری در مارک های ما و دوباره اختصاص بودجه به سمت بهترین فرصت است.

ما ادامه خواهد داد برای انطباق در طول این بحران است. اما ناشناخته شدت و مدت بیماری همه گیر و همچنین مهار اقدامات که ممکن است به تصویب رسید در هر کشور به این معنی نیست که ما نمی تواند قابل اعتماد ارزیابی تاثیر سراسر بازارهای ما و کسب و کار ما. بنابراین ما با برداشت قبلی ما رشد و حاشیه چشم انداز سال 2020 است.

ما نمونه کارها ما ثبات مالی و کیفیت ما رهبری تیم در سراسر جهان به این معنی است که Unilever است که به خوبی می چرخاند و در طول این بحران و برای جهان در حال تغییر است که خواهد آمد پس از آن. اساسی رانندگان رشد ادامه به اصول کلیدی رانندگی ما اعدام به عنوان ما همچنان با تمرکز بر ارائه برتر در دراز مدت عملکرد مالی از طریق ما پایدار و مدل کسب و کار.”

بازارهای ما

گسترش Covid-19 منجر به تغییرات گسترده ای در محیط زیست عامل در بازارهای ما. قفل فراز و محدودیت هایی که اجرا شده اند در بسیاری از کشورهای متنوع در شدت اما همه باید به حال برخی از تاثیر بر تقاضای مصرف کننده الگوها و بسیاری از آنها نیز تا به حال تاثیر قابل توجهی در عرضه کالا است.

در یک فرد سطح بازار, ترین قفل فراز لازم است, تعطیلی در خارج از خانه کانال و در نتیجه کمی خارج از خانه مصرف بستنی و مواد غذایی است. اولیه خانواده از هر دو و بهداشت محصولات غذایی منجر به افزایش حجم در برخی از بازارها است.

عمده ترین بازارهای خارج از چین دیدم عادی الگوهای فروش در ماه ژانویه و فوریه با Covid-19 تأثیر در ماه مارس است. چینی ها در بازار کاهش قابل توجهی در طول قفل کردن دوره آغاز شد که در ماه ژانویه در حالی که اروپا و آمریکای شمالی شاهد تاثیر مثبت خانوار فوت در ماه مارس است. بازار هند کند بود حتی قبل از قفل سخت-پایین آغاز شد در پایان ماه مارس. شرایط در امریکا باقی می ماند به چالش کشیدن به عنوان آنها قبل از Covid-19 اگر چه ما دیده می شود برخی از خانواده دختران در پایان سه ماهه.

Unilever به طور کلی عملکرد

زمینه رشد فروش شد 0.0% با 0.2% از حجم و منفی 0.2% از قیمت. بازارهای توسعه یافته رشد 2.8% در حالی که بازارهای نوظهور کاهش یافته است 1.8%. چین کاهش یافته است به عنوان یک نتیجه از رکود در خدمات غذایی در خارج از خانه بستنی و خرده فروشی در قفل پایین. رشد در هند شد و تحت تاثیر هر دو بازار کاهش و قفل-down اجرا شده در پایان ماه مارس است که تولید متوقف شده و حمل و نقل برای چند روز. آمریکای لاتین رشد 4.9% در حالی که جنوب شرق آسیا بود, مخلوط شده, پس از مقدمه ای از محدودیت های سخت در فیلیپین. شمال امریکا و اروپا سود برده از خانواده, جوراب ساق بلند, با وجود کاهش در خدمات مواد غذایی و بستنی. تجارت الکترونیکی رشد, به عنوان خریداران نقل مکان کرد و از آفلاین به آنلاین کانال های.

گردش مالی 0.2% افزایش پیدا کرد. مثبت و معنیداری وجود دارد تاثیر 0.6% از ادغام خالص disposals و تاثیر منفی 0.4% از ارز.

Covid-19 پشتیبانی از اقدامات

در طول سه ماهه Unilever معرفی گسترده مجموعه ای از اقدامات برای حمایت جهانی و ملی تلاش ها برای مقابله با Covid-19 بیماری همه گیر. ما در حال کمک €100 میلیون دلار از طریق کمک های مالی از صابون sanitiser سفید کننده و مواد غذایی و همچنین اعمال نفوذ ما تدارکات شبکه برای به دست آوردن مقدار مورد نیاز تجهیزات پزشکی برای سازمانها در سراسر جهان است.

پروتکل های دقیق برای بهداشت جسمی و فاصله شده اند در محل قرار داده برای یونیلور منابع واحد و مراکز توزیع و تمام Unilever بر اساس دفتر کارکنان مشغول به کار از خانه. Unilever نیز متعهد به حفاظت از نیروی کار خود را در کوتاه مدت از قطره های ناگهانی در پرداخت به عنوان یک نتیجه از اختلال در بازار و یا قادر به انجام نقش خود را.

ما در حال ساخت در دسترس €500 میلیون از جریان نقدی برای کمک به ما آسیب پذیر کوچک و متوسط تامین کنندگان و کوچک-مقیاس خرده فروشی مشتریان که کسب و کار متکی بر Unilever.

ما در حال کار با انگلستان را اداره انکشاف بین المللی به صندوق جهانی برنامه به فوریت مقابله با گسترش coronavirus. این برنامه با هدف رسیدن به یک میلیارد نفر در سراسر جهان افزایش بهداشت آگاهی و تغییر رفتار است.

اخیر خریداری

در 1 مارس سال 2020 Hindustan Unilever محدود یونیلور ذکر شده شرکت تابعه در هند با موفقیت به اتمام ادغام با گلاکسو مصرف کننده مراقبت های بهداشتی محدود است. معامله در خط با یونیلور استراتژی به تکامل مواد غذایی و رفع خستگی نمونه کارها به بالاتر رشد بخش. در اوایل ماه آوریل ما نیز وارد توافق نامه برای خرید از سهامداران اقلیت از ما تابعه در مالزی.

زیبایی و مراقبت های شخصی

زیبایی و مراقبت های شخصی زمینه فروش رشد 0.3 درصدی رشد حجم 0.7 درصد منفی و قیمت گذاری 0.5%. رشد در مقوله کلیدی رانده شد هر دو مصرف خانگی و جوراب زنانه ساقه بلند.

پاک کننده پوست دیدم اواسط تک رقمی حجم-منجر به رشد ما به عنوان پاسخ به نیاز حیاتی برای محصولات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش Covid-19. از طریق گوی شناور بهداشتی با نام تجاری ما همچنان به افزایش شستن دست ها آگاهی معرفی گوی شناور محصولات به 43 بازارهای جدید و همچنین کار به سرعت در سراسر برندها به گسترش طیف وسیعی از فرمت ها را پشتیبانی همه گیر پاسخ.

مراقبت از پوست کاهش یافته است به عنوان محدودیت های مسافرتی نهفته کارور نمونه کارها و هند نهفته قفل کردن شرایط. وازلین ادامه داد: به خوبی انجام دهد با اواسط تک رقمی رشد راه اندازی شده و ما ضد باکتری کرم دست در بریتانیا به عنوان به خوبی به عنوان جدید Pro Derma بالینی محدوده در چین است. اعتبار نامه وی نهفته سلامت و زیبایی کانال تعطیلی در بسیاری از بازارها است.

در حالی که مو رشد در ایالات متحده قفل پایین نهفته نمونه کارها در چین و هند است. اسپری رشد اواسط تک رقمی با اجرای قوی از ما Rexona بالینی محدوده و کبوتر اسپری. مراقبت از دهان رشد, با رشد از خمیر دندان و بامبو مسواک. منفی قیمت گذاری شد در درجه اول رانده شده توسط هند پس از کاهش قیمت در سه ماهه قبلی است.

مراقبت در منزل

صفحه اصلی مراقبت های اساسی فروش رشد 2.4% با 2.6 درصد از حجم و منفی قیمت 0.2%.

خانه ما و بهداشتی مارک های از جمله Cif پاک کننده سطح و Domestos سفید کننده سود از افزایش تقاضا برای خانواده محصولات تمیز کردن با دو رقمی اساسی رشد فروش. در چین, ما شتاب راه اندازی جدید جوانه-قتل گیاه شناسی بهداشت محدوده پرداختن تقاضا برای تمیز کردن پشتیبانی پیشرفته و موثر فن آوری است.

فرمت premiumisation همچنان به عنوان یک راننده از حجم رهبری رشد در پارچه راه حل با مایعات و کپسول هر دو رو به رشد دو رقمی. پاک و سبز مراقبت از خانه با نام تجاری نسل هفتم نیز شاهد رشد دو رقمی.

مواد غذایی و رفع خستگی

مواد غذایی و رفع خستگی زمینه خرید و فروش کاهش یافته است 1.7% با حجم پایین 1.8 درصد مثبت و قیمت گذاری 0.1%.

بیشترین حجم کاهش در بستنی به عنوان فصلی فروش در خارج از خانه مصرف در بازارهای کلیدی مانند اروپا و ترکیه و آمریکای لاتین بودند به شدت تحت تاثیر قفل کردن اقدامات و بی میلی از توزیع کنندگان متعهد به خرید بستنی سهام با نامشخص تعطیلات و گردشگری نجومی.

نیز وجود دارد یک کاهش شدید در خدمات مواد غذایی به عنوان رستوران در چین و جاهای دیگر بسته به علت Covid-19 کاهش اقدامات. این بود که جبران افزایش در مصرف در خانه و خانواده دختران در برخی از بازارها به خصوص آمریکا و اروپا منجر به حجم رهبری رشد در خوش طعم و پانسمان. Knorr دیدم کم تک رقمی رشد در حالی که Hellmann را رشد دو رقمی به عنوان مارک های ما کمک به تغذیه بسیاری از خانواده ها در خانه.

چای کاهش یافته است پایین و تک رقمی نهفته هند و خارج از خانه کانال تعطیلی. استراتژیک بررسی ما کسب و کار چای در حال انجام است.

—–

Safe Harbour

جایی که مربوط به این اقدامات منوط به مناسب مشاوره و مصوبات.

این خبر ممکن است به دنبال اظهارات از جمله ‘به دنبال اظهارات’ در معنای ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند “خواهد شد’, ‘هدف’, ‘انتظار’, ‘پیش بینی’, ‘نظر’, ‘نظر’, ‘معتقد است’, ‘چشم انداز’ و یا منفی از این نظر و دیگر عبارات مشابه در آینده عملکرد و یا نتایج خود را منفی در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. این اظهارات به جلو نگاه مبتنی بر زمان انتظارات و مفروضات با توجه به پیش بینی تحولات و عوامل دیگر مؤثر بر Unilever گروه (“گروه”). آنها نه حقایق تاریخی و نه آنها تضمین عملکرد آینده.

چرا که این اظهارات به جلو نگاه شامل ریسک و عدم قطعیت وجود دارد عوامل مهمی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. در میان خطرات و عدم قطعیت مواد یا عوامل اصلی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی هستند: یونیلور برندهای جهانی در ملاقات با ترجیحات مصرف کننده; یونیلور توانایی نوآوری و رقابتی باقی می ماند; یونیلور در انتخاب سرمایه گذاری در آن در مدیریت نمونه کارها; ناتوانی در پیدا کردن راه حل های پایدار برای حمایت از رشد بلند مدت; اثر تغییر آب و هوا در یونیلور کسب و کار; روابط با مشتری; استخدام و حفظ کارکنان با استعداد; اختلال در زنجیره تامین ما; هزینه مواد اولیه و کالاهای; تولید محصولات سالم و با کیفیت بالا محصولات; امن و قابل اعتماد زیرساخت های آن; اجرای موفق ادغام divestitures و تحول کسب و کار; پروژه های اقتصادی و سیاسی خطرات و بلایای طبیعی; خطرات مالی; عدم پاسخگویی بالا و استانداردهای اخلاقی و مدیریت تنظیم مقررات مالیاتی و مسائل حقوقی. این اظهارات به جلو نگاه به صحبت می کنند تنها از تاریخ این اطلاعیه. به جز به عنوان مورد نیاز توسط هر قانون یا مقررات این گروه صراحتا هر گونه تعهد و یا تعهد به انتشار علنی هر گونه به روز رسانی و یا تجدید نظر به هر گونه اظهارات به جلو نگاه موجود در اینجا منعکس کننده هر گونه تغییر در انتظارات با توجه به آنها نمیدهد و یا هر گونه تغییر در حوادث و شرایط و یا شرایطی که در آن هر گونه بیانیه ای استوار است. جزئیات بیشتر از خطرات بالقوه و عدم قطعیت تاثیر این گروه در توضیح این گروه براده با بورس لندن Euronext آمستردام و آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله در گزارش سالانه در فرم 20-F 2019 و یونیلور گزارش سالانه و حساب های 2019.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>