راه آهن آماده برای چرخش سریع

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

یک CSX حمل و نقل, حمل و نقل قطار سفر از طریق Covington, Ky., در ماه ژانویه

عکس: لوقا Sharrett/مهر نیوز

پس از داشتن یک صندلی ردیف جلو به اقتصاد تصرف تا حمل و نقل راه آهن در حال نگه داشتن کارگران و لوکوموتیو در حالت آماده به کار به سرعت کمک گرفتن چیزهای در حال حرکت دوباره.

وقتی اتفاق می افتد که حدس و گمان است.

راه آهن باید retrenched در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان چهره آنها کاهش حدود 25% در کوتاه مدت حمل و نقل حجم شده اند که roiled با تعطیلی کارخانه کاهش در فعالیت های کسب و کار و دیگر تیز رکود در زغال سنگ حمل و نقل با توجه به نفت-قیمت تار و مار.

CSX Corp. و اتحادیه اقیانوس آرام Corp. گرفته اند صدها نفر از لوکوموتیو آفلاین در هفته های اخیر کاهش تعداد قطار در حال اجرا برای هماهنگی بهتر با ياوه تقاضا و فرستاده کارگران خانه.

که تمام معکوس می تواند به سرعت.

کسب و کار و Coronavirus

  • اقتصاد جهانی ضربه رکورد سقوط از فعالیت های کسب و کار
  • پخت و پز بیشتر کمتر شامپو: Coronavirus مصرف کننده شروع می شود به ظهور
  • کارگران ساختمانی در حال سپاسگزار برای شغل اما ترس برای سلامت خود

به جای تخمگذار کردن یا furloughing حمل و نقل آن کارگران CSX کار کرده با آن اتحادیه به کارکنان اجازه می دهد به پرداخت نشده زمان خاموش و یا سوئیچ به یک برنامه که در آن کار می کنند یک هفته در ماه است. مزایای پرداخت می شود در هر انتخاب است.

تنظیم اجازه می دهد تا CSX به یاد کارگران به خدمات در عنوان کمی تا 48 ساعت در حالی که بازگشت از furloughs 15-بعد پنجره.

CSX مدیر اجرایی جیم Foote گفت که چنین راه اندازی مورد نیاز است به دلیل عدم اطمینان در اطراف چه مدت رکود گذشته خواهد بود. اگر آن را می دانستم که وجود دارد خواهد بود یک مدت طولانی رکود CSX می تواند صبر کنید به کشف کردن که این امر نیاز به کارگران بیشتر برای اجرای قطار.

به عنوان برنامه ظهور برای بازگشایی بخش هایی از اقتصاد ایالات متحده جدید وال استریت ژورنال/NBC News نظرسنجی نشان می دهد اکثر آمریکایی ها فکر می کنم از آن خواهد بود یک مدت طولانی قبل از اقتصاد می تواند به حالت عادی بازگشت. وال استریت ژورنال را Gerald F. Seib توضیح می دهد. عکس: Ronald G. لوپز/زوما سیم

“من نمی باید لوکس نگرانی در مورد که در 12 ماه” آقای Foote گفت: در مصاحبه روز شنبه. “من باید به فکر آن می تواند به نوبه خود در اطراف در دو ماه.”

اتحادیه اقیانوس آرام به راه اندازی یک کار مشابه وضعیت در ازای furloughs به طوری که راه آهن می توانید تماس بگیرید کارگران به سرعت.

لوکوموتیو نیز در حال پارک شده اما نگهداری می شود به طوری که آنها می تواند به تخلیه بیشتر حمل و نقل سریع است. “آنها در یک وضعیت که در آن در عرض چند ساعت ما می تواند آنها را دوباره روشن کنید و آنها را به ناوگان اگر ما نیاز به” اتحادیه اقیانوس آرام افسر ارشد عامل جیم Vena گفت: در یک درآمد تماس پنج شنبه.

مدیران راه آهن می گویند که تعمیرات اساسی از عامل استراتژی در چند سال گذشته کمک کرده است تا آنها قرارداد عملیات به سرعت در طول همه گیر و مجموعه آنها را دوباره بجای اول برگشتن. CSX اتحادیه اقیانوس آرام و دیگر خطوط راه آهن تمام شده است متمرکز در حال اجرا کمتر و دیگر قطار که چوب به برنامه های تنگ در حالی که کاهش هزینه ها و شغل ها برای بهبود سودآوری است.

“ما برای یک مدت طولانی فکر و نگرانی در مورد تلاش برای ایجاد چابکی به ما در تصمیم گیری و زمان واکنش” اتحادیه اقیانوس آرام مدیر عامل لنس فریتز گفت: در مصاحبه روز شنبه. “ما در حال راه بهتر که امروز.”

به عنوان همه گیر آمار ایالات متحده و راه آهن شده اند قادر به کاهش هزینه ها بیشتر است. CSX و اتحادیه اقیانوس آرام هر دو گزارش عالی سه ماهه اول سود به عنوان هزینه های وابسته به نیروی کار و هزینه های سوخت کاهش یافته و سریع تر از کاهش حمل و نقل و درآمد.

آنها ممکن است قادر به کاهش هزینه ها به اندازه کافی برای مطابقت با تندتر حمل و نقل-حجم کاهش در سه ماهه دوم زمانی که به طور کلی حمل و نقل حجم پایین در حدود 20 ٪ یا بیشتر.

هر دو از راه آهن کناره گیری کرد بیشتر از پیش بینی های خود برای سال مدت از رکود همچنان نامشخص است.

“ما اعتقاد جمعی در این نقطه است که آن را تیز و عمیق” آقای فریتز گفت. “این رفتن به گذشته در حالی که برای بهبود حال رفتن به برخی از نوع رمپ اما احتمالا نه خیلی تند.”

آقای فریتز گفت: اتحادیه اقیانوس آرام است که بسیاری از اضافی ظرفیت حمل و نقل است که می تواند پر شود اگر اقتصاد شد به دوباره بجای اول برگشتن سریع تر است.

“اگر اقتصاد به ضربه محکم و ناگهانی به ما پاسخ می دهد که رفو سرعت,” او گفت:.

نوشتن به پل Ziobro در [email protected]

کپی رایت ©2019 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>