رالف لورن موج پس از آمریکای شمالی فروش پیشی بگیرد برآورد

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

رالف لورن Corp. شروع به پریدن کرد و در سه ماه بعد از ارسال فروش است که در صدر برآورد در سطح جهان و در شمال امریکا حتی به عنوان فروشنده پوشاک هدایت یک محیط پر سر و صدا برای کالاهای لوکس در آسیا است.

همان-فروش فروشگاه در سراسر جهان افزایش 2% در این شرکت در سه ماهه سوم بیش از دو برابر متوسط 0.8% طرح با توجه به اجماع Metrix. به استثنای برخی موارد سود هر سهم نیز در صدر بینی.

در بازار آمریکای شمالی همان فروشگاه-فروش افزایش یافت 4% نشانه آن است که سرمایه گذاری در reinvigorating رالف لورن با نام تجاری می پرداخت. تحلیلگران به حال برآورد رشد 0.9 درصد بوده است.


“ما احساس می کنیم در مسیر هستید و ما احساس خوبی در مورد برنامه بازی است که ما باید” رئیس اجرایی پاتریس Louvet در مصاحبه ای گفت:. در همان زمان او گفت: “محیط اقتصادی همچنان بسیار فرار هستند.”

سهام صعود به اندازه 11 درصد به $125.21 در نیویورک سهشنبه, بزرگترین روزانه به دست آوردن از اوایل ماه نوامبر است. سهام تا به حال کاهش یافته است 3.4% در این سال از طریق روز دوشنبه نزدیک پس از به دست آوردن 13 درصد در سال گذشته است.

رالف لورن و خود را بالا پایان رقبا روبرو هستند سراسیمگی از مسائل در آسیا یک کلید رشد بازار که در آن شرکت می شود حدود 16 درصد از درآمد خود را. ایالات متحده تعرفه ها در چین تهدید آن زنجیره تامین در حالی که ناآرامی ها در هنگ کنگ آسیب دیده از فروش. در حال حاضر شیوع ویروسی شده به مخلوط اضافه شده. همان-فروش فروشگاه در آسیا کاهش یافت 1 ٪ در سه ماهه و Louvet گفت: در یک درآمد تماس است که نیمی از آن 110 فروشگاه در چین بسته هستند چرا که از coronavirus.

حتی پس از این شرکت گفت: درآمد خالص افزایش خواهد یافت 2 ٪ تا 3 ٪ در سال است که به پایان می رسد در ماه مارس است. سه ماه پیش از آن گفت: چشم انداز خواهد بود در پایان کم از آن محدوده. و یکی از ناشناخته باقی مانده است: این شرکت می گوید این پیش بینی را شامل نمی شود و تاثیر بالقوه از شیوع ویروس.

رالف لورن کار نمی کند با هر امکانات در منطقه ووهان مرکز شیوع Louvet گفت: هر چند آن را محدود کرده است که سفر در چین برای حفاظت از کارکنان خود را.


Preppy برچسب مد مشغول به کار به روز کردن آن در خطوط تولید تحت Louvet که تلاش شده است به دادگاه جوانتر خریداران در ایالات متحده آمریکا با به روز رسانی کمپین های بازاریابی و اضافه کرد streetwear همکاری و گسترش جین خطوط.

سرمایه گذاری در بلند مشخصات نام تجاری باید “مجموعه خبر” برای رالف لورن به افزایش میانگین قیمت محصولات خود گفت: Louvet. افزایش قیمت ها در مجموعه ای از محصولات شده اند اتفاق می افتد در بازارهای بین المللی بیش از چند سال گذشته و این شرکت به تازگی آغاز کرده اند و این روند در ایالات متحده آمریکا

“در سراسر هیئت مدیره شعار تیم بالا بردن و تقویت برند” گفت: Louvet.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>