RB راه اندازی برای دسترسی به مبارزه با صندوق

Category: وب وایر Comments: No comments

RB اعلام اندازی RB مبارزه برای دسترسی به صندوق به منظور بهبود دسترسی به بهداشت و تغذیه برای همه است. این صندوق است و خواهد بود تظاهرات از ما هدف و مبارزه در عمل برای محافظت از, التیام و پرورش در متصديان پاک و سالم در جهان. RB مرتکب به ringfence سالانه سرمایه گذاری از 1 درصد تعدیل سود عملیاتی به آدرس بهبود یافته دسترسی توسط: حصول اطمینان از محصولات با کیفیت بالا ارائه آموزش و اطلاعات و در دسترس بودن.

ما می دانیم که مصرف کنندگان و مشتریان روبرو هستند کمبود برخی از محصولات ما با این بی سابقه تقاضا است. ما در حال انجام همه ما می توانیم برای پاسخگویی به تقاضای در حالی که حفاظت از امنیت مردم و پیروی از قوانین محلی. در سال 2020 ما در حال بررسی بیشتر سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت حیاتی محصولات ضدعفونی کننده های sanitisers صابون و پاک کننده سطح.

RB اتحاد بسیج اضافی £32 میلیون به عنوان بخشی از ما RB مبارزه برای دسترسی به صندوق به آدرس جمعی ما مبارزه با گسترش Covid-19. ما تمرکز فوری است به آدرس استرس مواجه مصرف کنندگان ما و جوامع که در آن ما عمل به شکستن زنجیره ای از عفونت است.

نمونه های که در آن ما در حال استقرار این پول را از طریق علامت های تجاری ما عبارتند از:

  • کار با دولت ملی انجمنهای پزشکی و سایر ذینفعان برای ارائه خدمات عمومی مبارزات به آموزش مصرف کنندگان در شستن دست و بهداشت در بنگلادش و مصر و هند و اندونزی و کنیا و نیجریه, پاکستان, عربستان صعودی, سنگاپور, آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی و ویتنام است.
  • Dettol– £6 میلیون متعهد به خط مقدم سلامت کارگران در ووهان چین که در آن ما در جواب تماس فوری برای بحرانی تجهیزات پزشکی. Mead Johnson تغذیه ارائه باردار مادران جدید با دسترسی فوری به مادر مراقبت از کودک.
  • Lysol پشتیبانی مرکز کنترل بیماری بنیاد در ایالات متحده آمریکا با 2 میلیون دلار برای طرح های مختلف در حالی که در ادامه حمایت خود را برای آموزش بهداشت در مدارس.
  • Napisan اهدای €250,000 نقدی و محصول را به یک بیمارستان و مرکز مراقبت در میلان, ایتالیا.
  • این Dettol هند دست شستن چالش مبارزه با Infinite به 20 میلیارد بازدید در یک هفته گرفتن مهم تغییر رفتار پیام به جوانان بر ضرورت شستن دست ها. شکستن رکورد کمپین در حال نورد از سراسر بازارهای جهانی است.
  • Jumia و RB را وارد به مشارکت و همکاری برای کمک به مصرف کنندگان در 8 کشور در سراسر آفریقا دسترسی به یک منبع ثابت از محصولات بهداشتی مانند Harpic, JIK و Dettol صابون میله ضد عفونی کننده و مایع شستشوی دست. Jumia خواهد شد در نظر گرفتن 0% کمیسیون و سرمایه گذاری اولیه کمیسیون به تخفیف در قیمت مصرف کننده و Reckitt Benckiser است و تامین مالی حمل و نقل رایگان در سراسر کشور در تمام محصولات ذکر شده است.
  • RB همکاری با واحد اطلاعات اقتصادی همراه با دیگر کارشناسان بهداشت عمومی برای ایجاد اسطوره ستیز سایت در مبارزه با آنچه که ابداع به عنوان”Infodemic’ یا گسترش اطلاعات غلط. https://www.covid-19facts.com/ Covid-19facts.com یک پلت فرم برای آموزش و پرورش که رسیده میلیون ها نفر از مصرف کنندگان با معتبر اطلاعات علمی.

علاوه بر این امروز ما اعلام اهدای بحرانی تجهیزات حفاظت از 15 میلیون N95 ماسک با تمرکز بر داروسازان و کارکنان مراقبت های بهداشتی. این توزیع خواهد شد در سراسر بازارهای عمده ما است. ما همچنین اهدای 10 میلیون واحد از Dettol صابون به آسیب پذیر ترین. ما در ادامه به بررسی طرح های دیگر به حمایت از مارک های ما به دلیل اعتقاد ما بر این ما می توانیم با استفاده از صدای ما را به عنوان یک نیروی خوب است.

Laxman Narasimhan RB جهانی مدیر عامل شرکت افزود:’ما 200 سال سابقه ساخت مواد تفاوت به زندگی ما مصرف کنندگان است. Dettol متولد 70 سال پیش در هال در شمال انگلستان با آرزوی بهبود سلامت مادران. Dettol زمان در این چالش در سال 1932 به کاهش بروز سپسيس 50٪. Lysol برای اولین بار معرفی شد و در سال 1889 و نقشی عمده در بهداشت عمومی با چالش های زمان. مارک های ما باید نقش اساسی در ترویج بهداشت و سلامت در مبارزه با زمان Covid-19 بیماری همه گیر. من شاهد بوده است و به تلاش های قهرمانانه در سراسر شرکت به زندگی ما هدف و مبارزه ما. من در ترس از ‘انجام دهد می تواند نگرش در سراسر RB سازمان و متصديان توسط همکاران من به جهان تمیز و سالم.’

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>