صرفه جویی در نیویورک حمل و نقل صرفه جویی در اقتصاد ایالات متحده

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

قدیمی وجود دارد سیاسی المثل “به عنوان مین می رود این کشور است.”

به روز رسانی به تناسب امروز شرایطی گفته می شود “به نیویورک می رود این کشور است.”

نیویورک خواهد بود و محوری برای کشور ما بازیابی از Covid-19 بیماری همه گیر. با 10 ٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور نیویورک, پایتخت مالی ایالات متحده و جهان آینده را تعیین سلامت اقتصادی و رفاه ملت است.


شهر و دولت زیر بنای اقتصاد کشور است. اما MTA اساس که اقتصاد است. آن حیاتی. بدون موفقیت آمیز عملیات گسترده خود در سیستم حمل و نقل مترو و اتوبوس رفت و آمد راه آهن و پل ها و تونل فعالیت های اقتصادی در نیویورک-منطقه شهری خواهد آمد به توقف سنگ زنی. تاثیر این امر در نیویورک و همچنین اقتصاد ملی خواهد بود نا معلوم.

MTA در حال حاضر چهره خود را بزرگترین بحران وجودی اضطراری تا قبر که آن را تهدید می کند سلامت نیویورک—و در نتیجه ایالات متحده—اقتصاد.

این بحران شده است آورده Covid-19 همه گیر و وخیم است که تنها دولت فدرال حمایت می تواند کمک به جلوگیری از یک فاجعه اقتصادی است.

در نامه ای به رئیس جمهور تهمت من مشخص ابعاد این بحران و درخواست های اضافی فدرال برای کمک به MTA. قبل از این من نوشت: رئیس جمهور درخواست کمک و او در پاسخ به نیویورک entreaty با ارائه $3.9 میلیارد دلار است. با تشکر از شما آقای رئیس جمهور. اما این زمانی بود که ridership پایین بود 60 درصد است. Ridership در حال حاضر 95 درصد نیاز بیشتر به حمایت دولت فدرال برای جلوگیری از یک فاجعه است. یکی دیگر از 4 میلیارد دلار حیاتی در propping تا MTA را محاصره مالی.

MTA نیاز به 4 میلیارد دلار در اورژانس بودجه فدرال به ادامه کار و حرکت قهرمانانه کارگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر. در میان این جهانی بهداشت بحران مردان و زنان از MTA در حال نشان دادن به ارائه حمل و نقل برای پرسنل بحرانی—حرکت پزشکان و پرستاران و ماموران پلیس و آتش نشان و فروشگاه مواد غذایی کارگران و دیگر کارمندان ضروری است.

با توجه به کاهش چشمگیر در ridership و درآمد و این واقعیت است که این بحران بهداشتی به معنی ridership ادامه خواهد افسرده برای حداقل چند ماه بیشتر تنها راه حل واقعی است قابل توجه بودجه فدرال تعهد برای رسیدگی به این سازمان از دست دادن درآمد.

بدون 4 میلیارد دلار از کمک هزینه فدرال بودجه MTA را به صورت یک بحران نقدینگی و قادر به پرداخت تعهدات خود به ضرر نیویورک و ملت است.

حمل و نقل دولت کاهش میلیاردها دلار از بودجه خود را, و من می دانم که پت Foye و تیم او انجام همه آنها می توانند به مدیریت مسئولانه منابع مالی خود را. اما این بیماری همه گیر است که یک بدن-ضربه از جمله ابعاد حماسی است که هیچ مقدار از سرویس کاهش و افزایش کرایه که در خود از بین ببرد سیستم را نجات MTA.

دوباره رئیس جمهور و کنگره درست توسط قبلا ارائه $3.9 میلیارد دلار به MTA.

بدون اضافی فدرال حمایت MTA را به نوع بحران نقدینگی که از آن هرگز بهبود می یابند. مفاهیم برای نیویورک دولت و ملت به سادگی بیش از حد شدید به تامل.

Peter S. Kalikow است رئیس جمهور H. J. Kalikow & Co.,LLC عمده شهر نیویورک املاک و مستغلات شرکت و رئیس سابق MTA


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>