روروک مخصوص بچه ها شرکت پیدا dockless و بیماری های همه گیر را مخلوط نیست

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

(العالم) — Dockless روروک مخصوص بچه ها شرکت های متهم به شهرستانها در سال 2018 امیدوار کننده تحرک انقلاب با ارزان تمیز و میلیاردها دلار سرمایه و پشتوانه. در عین حال آنها به زودی با موانعی مواجه شده از جمله لرزان مدل کسب و کار نگرانی های ایمنی و حرکت سریع شهرستان رگولاتور. در شروع سال 2020 نقدی-از دست دادن اپراتورهای شد کاهش خود را headcounts و ناوگان خودرو.

در حال حاضر به عنوان دولت ها در سراسر جهان مبارزه کند به کروناویروس همه گیر micromobility شرکت ها رو عمیق تر وجودی چالش است. دو تا از بزرگترین جهانی اپراتورهای آهک و پرنده به شدت کاهش می یابد ناوگان اواسط ماه مارس. چندین راه اندازی از جمله چرخ و پرش می گویند آنها به دنبال در چگونه برای ادامه فعالیت به عنوان شهرستانها موضوع مستند سفارشات و تقاضا کاهش مییابد. درخواست های بالا تماس خودرو با تعداد نامعلومی از غریبه ها تسلیم کرده است به ترس از ویروسی انتقال است.


آهک مدیر عامل و بنیانگذار شرکت براد بائو نوشت: در یک پست وبلاگ در 21 مارس است که راه اندازی شده است “پیچ در پیچ پایین یا توقف” خدمات در تمام بازارهای اما کره جنوبی. قبل از همه گیر این شرکت اداره می شود حدود 120,000 اسکوتر در 30 کشور در سراسر آمریکا و اروپا است. پرنده اعلام کرد آن است که از بین بردن آن ناوگان در شش شهرستانها ایالات متحده: میامی و شیروانی مرجان, فلوریدا.; پرتلند سنگ.; و ساکرامنتو, سان فرانسیسکو و سن خوزه. آن را در حال حاضر کشیده وسایل نقلیه از 21 شهرستانها اروپا است.

پرش یک شرکت تابعه از بارگذاری Technologies, Inc. متوقف ماند دوچرخه های برقی و اجاره روروک مخصوص بچه ها در بسیاری از بازارهای اروپایی و کمرنگ اندازه آن ناوگان در سراسر ایالات متحده آن را متوقف سرویس به طور کامل در ساکرامنتو در این شهر درخواست. Lyft, Inc. ادامه داد: به کار شبکه خود را بیشتر از لنگر انداخت bikeshare سیستم در هشت بازار آمریکا. تا کنون آن را نگه داشته dockless اسکوتر در دسترس برای اجاره در تمام بازارهای شهری اما میامی. هر شرکت با وسایل نقلیه در گردش گفت که آنها به اوج خود فرمان پروتکل های بهداشت و در حال تشویق دوچرخه سواران برای انجام همان.

ناگهانی ناپدید شدن اسکوتر و دوچرخه الکترونیکی می آید پس از ماه از صنعت آشوب. آهک و پرنده تلاش کرده اند به جمع آوری پول از سرمایه گذاران و کاهش کارکنان شروع در اواخر سال گذشته. این شرکت یک بار فوق العاده متمرکز بر رشد و متوجه خود مشکل ساز طرح کسب و کار نیاز به بازنگری.

سال گذشته مذاکرات کسب یا شرکت Uber نمی تابه. برخی از ناظران صنعت گفت: چشم ظاهر ارزیابی هر یک در 2019 آهک و پرنده آمار 2.4 میلیارد دلار و $2.5 میلیارد دلار بود—بودند یک عامل است. اطلاعات گزارش شده در روز پنج شنبه که اخراج در حال حاضر قریب الوقوع در آهک به عنوان آن را به دنبال بودجه اضطراری در یک ارزیابی فقط 400 میلیون دلار است. (آهک افسر ارتباطات را تکذیب کرد که اخراج می آیند.) Uber و Lyft که هر دو رفت و در سال 2019 انجام شده اخراج خود micromobility بخش در اواخر سال گذشته و هر دو به تازگی کشیده dockless وسایل نقلیه از چندین بازار.

چرخ و آهک می گویند ridership در حال افزایش بود و قبل از شروع گسترده اجتماعی فاصله. تصمیم گیری برای کاهش شهری ناوگان در حال حاضر با انگیزه شده است تا حد زیادی توسط یک حس مسئولیت برای سلامت خود را سواران و کارگران که در حفظ وسایل نقلیه آهک و پرنده می گویند. اقتصاد کسب و کار نیز غیر قابل انکار عامل گفت: David Spielfogel آهک ارشد سیاست افسر سابق و مشاور ارشد سابق شهردار شیکاگو, رام امانوئل. “اگر همه توان در مکان و نه در حال حرکت در اطراف کسب و کار است که دیگر پایدار,” او گفت:. گردشگران که تولید قابل توجهی از روروک مخصوص بچه ها ridership در بسیاری از شهرها نیز از بین رفت از بسیاری از بازارها است. در حالی که ممکن است راه را برای آهک برای تولید درآمد در طول بحران که نه یک اولویت در حالی که مردم در خانه هستند و “دولت در حال تلاش برای دریافت این ویروس را تحت کنترل” Spielfogel گفت.

بسیاری از سرمایه گذاران در حال حاضر شک و تردید در مورد زنده ماندن از e-روروک مخصوص بچه ها, کسب و کار می گویند وضعیت کنونی می تواند ناخن در تابوت برای صنعت احاطه مالی, ایمنی و نظارتی گلایه. “من شنیده ام که تعداد زیادی از مردم مقایسه مخمصه روروک مخصوص بچه ها شرکت Uber و Lyft. آنها را مانند اسکوتر شاهد کاهش استفاده” می گوید: هارون میشل شریک در مراحل اولیه شرکت سرمایه گذاری در سال 1984 سرمایه گذاری است که هیچ سرمایه گذاری در micromobility فضا. “بر خلاف Uber و Lyft هر چند این حکم بسیار زیادی را در بر روروک مخصوص بچه ها صنعت قبل از این ویروس وارد شده است.” بدون شرکت عمده حامیان را در زیر او انتظار, در حالی که عمیق تر به جیب کسب و کار را پاره بازگشت به حداقل لخت.

امیلی کرچک, Warren اصلی و مدیر سیاست در برنامه ریزی حمل و نقل شرکت نلسون\Nygaard و مدیر سابق سیاست در هر دو Lyft و آهک توافق کردند که همه گیر می تواند ناقوس مرگ برای روروک مخصوص بچه ها, کسب و کار با هزینه های سربار به خصوص کسانی که در حال حاضر در یک نامشخص موقعیت مالی. “من فکر می کنم آن را بسیار وخیم” او می گوید. “اگر این مستندات باقی بماند, آنها در حال رفتن به به, حداقل, انجام عمده اخراج به تیم هسته, چرا که یکی از هزینه های آنها نمی تواند به صفر است حقوق برای کارکنان و املاک و مستغلات برای دفاتر خود را.”

چشم انداز کوتاه مدت ممکن است بسیار مخاطره آمیز برای هر micromobility شرکت. چرخ های راه اندازی است که در عمل dockless برقی minibikes در 17 شهر در اروپا و آمریکا مطرح 50 میلیون دلار در ماه اکتبر در بودجه دور رهبری DBL Partners. روروک مخصوص بچه ها اپراتور چرخش نشده احساس همان سرمایه های فشار به عنوان برخی از همسالان خود—آن را متعلق به شرکت موتور فورد.

هنوز هفته گذشته چرخ تصمیم گرفت به طور موقت “توقف گسترش دوچرخه” تا پایان ماه مارس با توجه به آزادی مطبوعات. و تا این هفته, چرخش, بود, تنها, روروک مخصوص بچه ها ارائه دهنده برای حفظ عملیات عادی در مورد آن خدمت 66 شهرستانها ایالات متحده و 12 دانشگاه—اما آن را تغییر دوره در روز سه شنبه. این شرکت حفظ خواهد شد اسکوتر تنها در Austin, Baltimore, Denver, دیترویت و لس آنجلس پرتلند سنگ., سان فرانسیسکو تمپا و واشنگتن ،

“ما تصمیم به توقف عملیات ما امروزه در تمام شهرهای دیگر با توجه به تقاضای قابل توجهی رها کردن به عنوان جوامع مبارزه با این سرعت گسترش ویروس” شرکت موسسان نوشت: در یک رسانه پست. “این مکث باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی.” چرخش ارتباطات کارکنان نمی تواند روشن کند که بازارهای خاص خواهد بود از دست دادن وسایل نقلیه و فورد ارتباطات تیم رد درخواست های متعدد برای مصاحبه با مدیران.

مولی ترنر یک مدرس دانشگاه در کسب و کار و سیاست عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و مشاور فن آوری نوپا از جمله چرخش و گفت: این شهرستانها شرکت است که در ادامه به خدمت ممکن است نشان می دهد که آن را تا به حال بزرگترین موفقیت مالی به تاریخ. بازار چرخش است بیرون کشیدن از ممکن است نشان می دهد “که در آن اسکوتر نبود قابل دوام کسب و کار و یا نمی به اندازه کافی نفوذ به موفقیت و بدون ویژه مشارکت و یا تبلیغات است که غیر ممکن است راست, در حال حاضر,” او می گوید.

که ممکن است این مورد برای همه شرکت ها در سوال به عنوان سفر در حال حاضر بدون توجه به آنچه در حالت حمل و نقل به نزدیکی متوقف. چند روروک مخصوص بچه ها اپراتورها از جمله پرش آهک چرخش چرخ و با توجه به فرصت هایی را برای همکاری با دولت های محلی و یا ضروری ارائه دهندگان خدمات به عنوان یک راه برای ادامه عملیات به عنوان ساکنان جلوگیری از اتوبوس و قطار و حمل و نقل عمومی در زیر پناهگاه در محل مقرر. شهر نیویورک شاهد ridership در آن Citi Bike سیستم پرش 67 درصد در اواسط ماه مارس و پس از شهردار, بیل د Blasio اجتماعی اعلام کرد فاصله دستورالعمل. در 21 مارس ridership در شهر مترو این کشور بزرگترین جرم سیستم حمل و نقل پایین بود 87 درصد از زمان مشابه در سال گذشته.

برخی از سرمایه گذاران با مشاهده کاهش در استفاده از حمل و نقل به عنوان یک دلیل برای خوش بینی در مورد میان مدت چشم انداز micromobility. فرض مسافران باقی می ماند در مورد حفظ تراکم به اتوبوس و مترو و ماشین بعد از پناهگاه در محل سفارشات بلند, روروک مخصوص بچه ها و e-دوچرخه سواری شرکت می تواند باز به فشار برای شل تر مقررات و برگشت از روروک مخصوص بچه ها, ممنوعیت دستور داد در برخی از شهرهای جهان می گوید: Bradley تاسک از بنیانگذاران و مدیر عامل شریک تاسک سرمایه گذاری یک سرمایه گذار در پرنده و معاون سابق فرماندار ایالت ایلینویز است. “با گرم شدن آب و هوای بهتر و استدلال قانونی و کمتر از بازارهای اشباع شده [و] با شرکت هایی مانند آهک پیمانکاری وجود دارد یک فرصت قانونی بیش از 3 تا 6 ماه آینده” نوشت: او در یک ایمیل.

اضافی صعودی می تواند در فروش و یا اجاره اسکوتر و دوچرخه الکترونیکی به طور مستقیم به سواران می گوید نیکو Bonatsos مدیر عامل در کل کاتالیست در مراحل اولیه صندوق سرمایه گذاری سرمایه که نیست سرمایه گذاری در dockless اجاره. “در حال حاضر ما نفرت هر یک از دیگر و نه می تواند ایستادن شرکت هر یک از دیگر و گرفتن یک بارگذاری و یا گرفتن شخص دیگری به اشتراک گذاشته روروک مخصوص بچه ها ممکن است بهترین ایده,” او گفت:. “اما اگر شما دوچرخه خود را و در حال حاضر زمان برای استفاده از آن است.” پرنده ارائه می دهد اجاره ماهانه برنامه به عنوان نشانی برقی موتورگازی راه اندازی گورخر.

برای شهرستانها است که باید به ارزش های مشترک micromobility خدمات به عنوان یک حمل و نقل پايدار گزینه پرداخت یارانه آنها ممکن است تنها راه برای تضمین وجود خود را در دراز مدت کرچک وارن می گوید. برخی از سنتی لنگر انداخت bikeshare سیستم از جمله کسانی که در بوستون شیکاگو و واشنگتن دی سی متعلق به دولت های محلی اما عمل کردن اجسام. “در این مدل این شهرستان توانایی بیشتری برای اطمینان از تداوم عملیات و اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه خواهد شد را به عموم زیرا آنها به گسترش منابع خود را حتی اگر پایین می افتد از اقتصاد,” او می گوید.

چنین سناریویی را به اثبات آنچه منتقدان گفته اند در مورد dockless اسکوتر و سوار-شرکت ها از نقطه شروع. تاریخ نشان داده است که ایجاد یک جدید خدمات حمل و نقل اغلب نیاز به عظیم یارانه ها از سرمایه گذاران و یا دولت.

در حال حاضر, حتی اگر آنها ممکن است مجاز به ادامه فعالیت در بسیاری از شهرها روروک مخصوص بچه ها و شرکت ها در حال رفتن آن را به تنهایی. ترنر می گوید: “آنها نمی گرفتن کمک مالی از کنگره است.”


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>