SES ارائه بیش 8,300 کانال های تلویزیون به 367 میلیون خانه در سراسر جهان

Category: وب وایر Comments: No comments

SES اعلام کرد که تعدادی از تلویزیون جهانی خانوار می رسد به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طریق ماهواره به افزایش 12 میلیون به 367 میلیون دلار در سال 2019. یافته های حاصل از این شرکت سالانه ماهواره نظارت بر تحقیقات بازار, تایید, یک بار دیگر, SES موقعیت به عنوان پیشرو در جهان از محتوای ویدئویی توزیع کننده از طریق ماهواره را نشان می دهد و نقش مهمی که ماهواره همچنان به بازی در رسیدن به بزرگترین ممکن است مخاطبان در سطح جهان است.

بسیاری از افزایش 12 میلیون تلویزیون خانواده ها نسبت به پیشرو زیرساخت های دریافت تلویزیون – ماهواره و کابل است که رشد 9 میلیون در سال 2019 به 153 میلیون و 149 میلیون خانه بود. پروتکل اینترنت تلویزیون (تلویزیون پروتکل اینترنت) و تلویزیون زمینی رشد ترکیبی از 3 میلیون به 43 میلیون و 21 میلیون خانه.

ماهواره نظارت بر مطالعه همچنین نشان داد که SES فنی برسد افزایش یافته است در سراسر چندین قاره جهان از جمله اروپا و آفریقا و آسیا-اقیانوس آرام (APAC) و آمریکای لاتین (LATAM). اروپا همچنان قوی ترین بازار برای SES با 168 میلیون خانوار در خدمت توسط SES ناوگان تا 1 میلیون از سال 2018 به دنبال آمریکای شمالی در 69 میلیون.

در LATAM, SES اسیر مخاطبان از 42 میلیون خانوار افزایش قابل توجهی از 34 میلیون خانوار گزارش شده در سال 2018 تشکر در بخشی به راه اندازی یک ماهواره جدید – SES 14 – است که افزایش کابلی و IPTV رشد در منطقه است. در این سال همچنین مشخص شده است که اولین سال است که SES جمع آوری نتایج از اندونزی و فیلیپین. در مجموع SES در خدمت 39 میلیون APAC خانواده ها با لینک مستقیم-به-خانه (DTH) خوردها. این تحقیقات همچنین نشان داد که SES ارائه تلویزیون دیجیتال به 13 میلیون خانوار در خاورمیانه و 35 میلیون خانه در آفریقا است. در مجموع SES مشاهده است ترکیب رشد تقریبا 5 میلیون خانوار در سراسر APAC و آفریقا است.

SES TV تحقیقات بازار میریزد نور بر روی چند کلید روند پشت ارتباط ماهواره ای رادیو و تلویزیون از جمله انتقال از آنالوگ به دیجیتال تلویزیون و ظهور HD پخش. مصرف کنندگان نهایی در غنا و نیجریه انتخاب تلویزیون ماهواره ای برای آن ارزش بهتر و free-to-air ارائه شده و به جای خرید سخت افزار جدید و تعویض به تلویزیون زمینی دیجیتال. ماهواره نظارت بر مطالعه همچنین نشان داد که HD پخش شده است در حال افزایش است در اروپا با 167 میلیون تلویزیون خانوار افزایش 5 میلیون از سال 2018 است. ماهواره ای باقی می ماند انتخاب ارجح از زیرساخت وقتی که می آید به محتوای HD پخش تاکید کلیدی ارزش از پخش ماهواره ای به عنوان یک روش قابل اعتماد و مقرون به صرفه تحویل ویدئو به مخاطبان بزرگ.

“پخش و پلت فرم تلویزیون اپراتورها باید قوی و قابل اعتماد داده ها قبل از آنها تصمیم به ورود به بازارهای جدید است. برای بیش از 25 سال SES شده است تنها ماهواره ای مبتنی بر راه حل های ارائه دهنده در جهان به طور منظم و گسترده نظارت بر این صنعت در کشورهای خاص و شناسایی روندهای کلیدی برای مشتریان ما را به کمک به آنها برای موفقیت در کسب و کار خود و گسترش رسیدن به خود را” گفت: فردیناند Kayser, مدیر عامل شرکت در صوتی و تصویری. “نتایج ما سالانه ماهواره نظارت بر تحقیقات بازار نشان می دهد که ماهواره همچنان به بهینه ترین زیرساخت برای ارائه کیفیت تصویر عالی که با وجود تغییر عادات مصرف مردم هنوز هم به شدت تکیه بر خطی تلویزیون و تکمیل آن با OTT محتوا.”

معرفی شده در سال 1994 SES سالانه ماهواره نظارت بر تحقیقات نشان می دهد که دقیق ویژگی های رسیدن به SES و بینش ارزشمندی در این ویدئو بازار و روند در سراسر جهان است. آن است که دیده می شود به عنوان یک ابزار مهم برای SES مشتریان پیشرو پخش و صاحبان محتوا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>