بیانیه Schiphol در مورد کوروناویروس تحولات

Category: وب وایر Comments: No comments

کرونا ویروس به ایجاد یک وضعیت منحصر به فرد در Schiphol و در هلند بزرگ است. این ویروس این است که ضربه همه سخت است. Schiphol این تعداد مسافر رفت و 20 درصد در هفته اول ماه مارس. این تعداد افزایش به 30 درصد و اگر تمام پروازها به مقصد و از ایالات متحده بس. ما در حال توسعه سناریوهای مختلف بنابراین ما می توانید برای تعدادی از موقعیت های مختلف در فرودگاه.

مسئولیت ما این است که به هلند برای حفظ Schiphol در حال اجرا و آن را به باقی می ماند متصل به بقیه جهان. Schiphol یک بخش حیاتی از ما زیرساخت های کشور است. ما در حال نگه داشتن یک چشم نزدیک بر تحولات و پاسخ بسیار سریع به عنوان و زمانی که آنها رخ می دهد. Schiphol دولت هواپیمایی و همکاران در حال کار با هم در بیشتر حالات رفتن به جلو مانند عامل Schiphol در یک مقیاس کوچکتر. ما در حال انجام این کار به شیوه ای مسئولانه با توجه دقیق داده شده به مسافران و کارکنان“, گفت:, کیر Benschop مدیر عامل شرکت.

ایالات متحده را معرفی 30 روز ورود بان کی مون در طول شب جمعه, مارس 13 به روز شنبه 14 مارس در 04.59 هستم برای هر کسی که شده است در یک شنگن (صفحه در هلندی تنها) کشور در گذشته 14 روز به جز برای شهروندان آمریکایی است. این تاثیر در Schiphol. وجود دارد در حال بارگیری در این هفته بیش از 200 پرواز از Schiphol به ایالات متحده است. ما در حال حاضر با نقشه همراه با خطوط هوایی این به چه معناست دقیقا برای پرواز به آمریکا, ما مهربانی مشاوره مسافران برای تماس با خطوط هوایی خود را اگر آنها به علت مسافرت.

“[i]اولویت اول ما امروز این است که اطلاع رسانی به مسافران – که گام اول است. ما همچنین در حال حاضر ساخت یک موجودی بیشتر عواقب که به طور طبیعی تاثیر می گذارد هلند’ شبکه. ما انتظار داریم این بحث را با دولت[/i” گفت: مدیر عامل کیر Benschop در واکنش به اخبار است.

4 مارس

یک مسافر دارای آزمایش مثبت برای کرونا ویروس پس از ورود خود در فرودگاه Schiphol. این فرد در حال حاضر در حال ارزیابی و نظارت توسط Gezondheidsdienst (خدمات درمانی و یا GGD) زیر را در سراسر کشور تاسیس پروتکل های. این GGD در حال حاضر نقشه برداری که این فرد در تماس با شده است. Schiphol است پس GGD مشاوره در مورد کرونا ویروس. در این زمان بر اساس GGD مشاوره وجود دارد بدون نیاز به دیگر اقدامات گرفته شود.در اینجا این اقدامات است که در حال حاضر هنوز هم در اثر:

  • یک پیام از RIVM/GGD ظاهر خواهد شد بر روی صفحه نمایش در نزدیکی چمدان ادعا می کنند که دیده می شود توسط مسافران که می رسند از مناطق که در آن کورونا ویروس در حال حاضر. این پیام حاوی اطلاعات کلی و همچنین به عنوان آنچه که به انجام اگر مسافر دارای علائم است.
  • توصیه ما به همه مسافران و کارکنان را به اولویت بهداشت عمومی فقط به عنوان شما را با هر گونه ویروس آنفولانزا. که شامل شستن دست و عطسه یا سرفه در داخل آرنج خود را و/یا با استفاده از کاغذ بافت.
  • ما اطلاع همکاران ما مانند دست زدن به عوامل خرده فروشان و شرکت های هواپیمایی در مورد اقدامات و از آنها بخواهید برای به اشتراک گذاری آنها را با کارکنان خود را. ما همچنین از نزدیک با همکاران ما در بخش های مانند خطوط هوایی, کنترل ترافیک هوایی هلند و سلطنتی هلند Marechaussee.
  • ما به خوبی آماده شده و توسعه یافته حالات مختلف.

28 فوریه
سلامت و ایمنی کارکنان و مسافران در Amsterdam Airport Schiphol برای ما بسیار مهم است. در عصر روز پنج شنبه 27 فوریه, اولین موارد از coronavirus در هلند اعلام شد. در رابطه با مقامات مانند شهرداری خدمات سلامت (GGD) و موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست (RIVM) ما در حال نگه داشتن یک چشم نزدیک بر تحولات. ما با مشورت با این احزاب روزانه در مورد وضعیت و اقدامات انجام شده. ما به دنبال توصیه های خود را و به اشتراک گذاری آن را با همکاران و دیگر احزاب در فرودگاه از جمله خطوط هوایی زمین گرداننده و خرده فروشان. هیچ دیگر اقدامات در حال حاضر گرفته شده علاوه بر اقدامات قبلی. Schiphol آماده شده است و توسعه سناریوهای مختلف و طرح های احتمالی. این جزئیات چنین چیزهایی به عنوان اقدامات گرفته شود اگر یک فرد آلوده می رسد در هلند در Schiphol. حالات جفت کردن با تمام فرآورده های ساخته شده در هلند.

به عنوان توصیه شده توسط GGD ما نیز توصیه که کارکنان و مسافران رعایت اقدامات بهداشتی به طور کلی که درخواست در مورد دیگر ویروس آنفولانزای نیز هست. ما ارسال یک پیام را در این موضوع از RIVM/GGD بر روی صفحه نمایش در نزدیکی چمدان کمربند برای ورود مسافران از مناطق با تعداد قابل توجهی از coronavirus موارد است. از آغاز ماه فوریه شده اند سازماندهی پیاده روی در جلسات برای کارکنان است که در آن آنها می توانند درخواست GGD از کارکنان سوال در مورد ویروس و وضعیت کار خود. علاوه بر این با همکاری GGD ما نیز سازماندهی یک جلسه برای شرکت های هواپیمایی به منظور اطلاع رسانی در مورد امور در Schiphol.

مسافران که سوالی در مورد پرواز خود را به عنوان یک نتیجه از coronavirus توصیه برای تماس با خطوط هوایی خود. علاوه بر این ما جواب در این پست وبلاگ سوالات متداول در مورد Schiphol و coronavirus.

30 ژانویه
Schiphol متصل ارزش زیادی برای سلامت کارکنان و مسافران در Schiphol. این است که چرا ما از نزدیک نظارت بر تحولات با توجه به کرونا ویروس و نگه داشتن در تماس منظم با موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست (RIVM) و خدمات بهداشت عمومی (GGD). ما به دنبال توصیه های خود را و همچنین به اشتراک گذاری با همکاران و دیگر احزاب در فرودگاه از جمله خطوط هوایی گرداننده و خرده فروشان. آن است که توصیه به رعایت اقدامات بهداشتی به طور کلی: شستن دست های خود را به طور مرتب سرفه و عطسه در داخل آرنج خود را و استفاده از دستمال کاغذی.

مقامات هلندی از ما خواست برای اطلاع از ورود مسافران از چین از طریق اطلاعات صفحه نمایش در اصلاح چمدان سالن ها به افزایش هوشیاری و اطلاع آنها چه کاری انجام دهید اگر آنها شکایت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>