ماندن در مسیر با وجود اختلال در عملکرد: چگونه بدون راننده شاتل با خیال راحت از A به B

Category: وب وایر Comments: No comments

  • در دوره: وسایل نقلیه می توانید از ادامه رانندگی با وجود تغییر شرایط در طول theroute و شکست های فنی در سیستم
  • در هیئت مدیره: مردم و کالا و حمل و نقل در زمینه تست در هورت و آخن
  • به عنوان یک تیم: شش شرکای درگیر در بودجه عمومی پروژه

گذر گاه بازدید کنندگان از توقف تراموا به مرکز نمایشگاه های مکمل مسیرهای حمل و نقل عمومی حرکت ظروف پر از بسته های در یک مرکز تدارکات: همه این ها ممکن است از موارد استفاده از بدون راننده شاتل. نکته اصلی این است که آنها را قادر به دریافت و با خیال راحت از A به B با خیال راحت در هر دو حواس: قابل اعتماد و بدون خطر است. این چیزی است که پروژه 3F “بدون راننده و fault-tolerant وسایل نقلیه در سرعت پایین محدوده” مجموعه ای برای رسیدن به, با تمرکز بر شکست-بهره برداری ایمن. “هدف این بود که به توسعه راه حل های به اطمینان حاصل شود که خودکار شاتل می توانید حرکت در اطراف با خیال راحت حتی اگر یک نقص فنی رخ می دهد و یا موانع به طور ناگهانی ظاهر می شود و می گوید:” Steffen Knoop, پروژه, رهبر در تحقیقات و پیشرفت مهندسی در Robert Bosch GmbH.

به طور خاص این پروژه تیم نگران بود با ساخت مطمئن شوید که سیستم نمی شکست به طور کامل در صورت تقصیر بلکه این است که این خودرو را می توانید در ادامه به درایو. با 4.3 میلیون یورو بودجه از دولت فدرال آلمان وزارت امور اقتصادی پروژه های ویژه بوش به عنوان رهبر کنسرسیوم و شامل سه شرکت دیگر یک دانشگاه و یک موسسه تحقیقاتی: StreetScooter GmbH ره Consulting GmbH این FZI مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات Finepower GmbH و RWTH Aachen University.

بهتر امن تر از متاسفم: پاور و سنسور فن آوری

“بدون راننده اتوبوس باید به نیازهای متفاوت از گفتن کاملا خودکار خودروهای سواری” توضیح می دهد که بوش هماهنگ کننده پروژه توماس Schamm. به کار بدون (ایمنی) درایور شاتل باید قادر به نظارت بر سیستم خود را مستقل – به عبارت دیگر تشخیصی انجام وظایف و مقابله با هر گونه ویژگی های گسل شناسایی شده به طوری که آنها می توانید از ادامه رانندگی. در همان زمان آنها باید قادر به تامین امنیت سیستم در صورت بحرانی گسل به عنوان مثال با آوردن خود را به توقف. پروژه 3F کار کرده است در آنچه مورد نیاز مانند نگاه در جزئیات چگونه سیستم باید طراحی شود که اساس و چگونه برای بهینه سازی راه اجزاء منحصر به فرد تداخل می کنند.

یک راه حل این است که برای ایجاد افزونگی و به عبارت دیگر به تکراری ایمنی-توابع مرتبط. برای مثال محققان طراحی و توسعه افزونه برای سیستم های قدرت عرضه به طوری که برق انتقال قدرت و وسیله نقلیه الکتریکی سیستم حفاظت. آنها همچنین اقتباس شده و تصفیه شده از تکنولوژی سنسور با توجه به طراحی خودرو. به منظور قابل اعتماد تشخیص موانع آنها نصب چند lidar و رادار سنسور در نقاط مختلف اطراف خودرو به آن توانایی مشاهده و اطراف آن از موقعیت های مختلف. با ارائه یک 360 درجه را از چشم پرندگان مشاهده و اجتناب از نقاط کور این باعث ایجاد یک نوع 3D منطقه حفاظت. راه اندازی این نه تنها تشخیص موانع در جاده ها از جمله موانع آن را نیز نقاط چیزهایی مانند حلق آویز شاخه.

شناسایی, طبقه بندی و تنظیم رفتار رانندگی

راه حل دیگر این است که برای ساخت در تحمل خطا موجب شکست یک زیر سیستم است که حداقل تا حدی جبران می شود توسط توابع دیگر. این است که کمی مانند آن است که چگونه با مردم: اگر این چراغ به طور ناگهانی به بیرون رفتن در یک اتاق ما با استفاده از دیگر حواس و احساس ما راه به جای تبدیل شدن به فلج. شاتل رفتار در یک روش مشابه: اگر آن نابینا در یک منطقه خاص می گویند چون برگ گیر به سنسور و یا یک جسم بزرگ مانند یک آشغال به طور کامل مسدود کردن دید در یک جهت آن را کند می کند کردن و یا حذف بخش هایی از مسیر که دیگر نمی تواند تشخیص داده شود.

در این پروژه مشغول به کار به اطمینان حاصل شود که اتوبوس شاتل همچنین می توانید واکنش نشان می دهند به تغییر شرایط همراه خود را تعریف مسیر. وسایل نقلیه در حال برنامه ریزی برای کم کردن سرعت زمانی که هر گونه اشیاء در حال حرکت با رویکرد یا در صورت شک به اشیاء ناشناخته یک بستر گسترده. زمانی که آنها شناسایی آشنا نشانه مانند چراغ از سوی دیگر آنها ادامه سفر خود در سرعت کامل. اگر وجود دارد هر گونه خطر قریب الوقوع شاتل را به یک پیشگیرانه متوقف شود. هدف این است که برای این خودرو به انطباق با آن رفتار رانندگی به شرایطی که در زمان واقعی در حالی که همچنین در ادامه سفر خود به صورت خودکار هر زمان که ممکن است حتی در صورت اختلال در عملکرد سیستم و یا موانع در راه خود را.

سه بار تله متری دو بار قابلیت استفاده

اطلاعات در مورد سفر در حال انجام و در حال حاضر ویژگی های وضعیت را می توان منتقل شده از خودرو و بازگشت به آن است. اطلاعات در سه توابع مختلف منتقل شده است به جلو و عقب: تشخیص و نظارت و کنترل است. به طوری که سه بار تله متری به همین دلیل است که ما خواستار آن “teletrimetry.” این شالوده ای است برای کل ناوگان خودکار اتوبوس شاتل به نظارت از راه دور و همچنین تعمیر و یا حتی کنترل می شود مثلا برای باز کردن درب. به این معنی وسایل نقلیه به شما کمک اگر آنها را همیشه در دسترس خود را خطا تشخیص و جبران محدودیت و یا اگر آنها به سادگی نیاز به برنامه ریزی تعمیر و نگهداری.

راه حل های توسعه یافته در این پروژه کار نه تنها بدون راننده اتوبوس شاتل. آنها همچنین می توانند با ارائه پشتیبانی قوی برای تدارکات فرآیندهای. اعضای پروژه توسعه یک سیستم کمک برای راننده-خودرو تعامل را قادر می سازد که بسیار دقیق موقعیت تعویض بدن بلند کردن کامیون ها – وسایل نقلیه ویژه برای حرکت در ظروف در مراکز تدارکات. هدف در اینجا بود که حرکت وسایل نقلیه با سانتی متر دقت زیر بشکهای جرثقیل برای فعال کردن سریع حذف ظروف حمل و نقل. این نیاز به دقیق و بومی سازی و شکل خودکار پارکینگ در زیر بشکهای. در عمل این خودکار مانور را قادر می سازد خطا ظرف جمع آوری و موقعیت.

این تحولات بودند تست شده بر روی چند تست آهنگ: بوش در پژوهش دانشگاه در هورت دو اتوبوس شاتل trialed حمل و نقل مردم در اطراف یک سایت مشترک با پیاده; در حالی که در یک نوآوری پارک در نزدیکی آخن و در اطراف یک دویچه پست/DHL انبار تدارکات خودرو مستقر شد به آزمون تعامل بین راننده و خودکار وسیله نقلیه.

اطلاعات بیشتر در دسترس است آنلاین در www.3f-projekt.de (به آلمانی تنها)

پروژه تصویری: https://youtu.be/K8QbiSR347Q

پشتیبانی شده توسط فدرال وزارت امور اقتصادی و انرژی پس از یک قطعنامه در مجلس فدرال آلمان.

در مورد بوش

بوش است یک تامین کننده پیشرو جهانی فن آوری و خدمات است. این کار تقریبا 403,000 همکاران در سراسر جهان (از تاریخ 31 دسامبر 2019). با توجه به ارقام اولیه این شرکت تولید و فروش 77.9 میلیارد یورو در سال 2019. عملیات خود را در حال تقسیم به چهار بخش کسب و کار: Mobility Solutions, صنعتی, فن آوری کالاهای مصرفی و انرژی و تکنولوژی ساختمان. به عنوان یک پیشرو IoT شرکت بوش ارائه می دهد راه حل های نوآورانه برای خانه هوشمند, هوشمند شهرستانها متصل تحرک و متصل ساخت. آن را با استفاده از تخصص خود در تکنولوژی سنسور و نرم افزار و خدمات و همچنین به عنوان خود را IoT ابر برای ارائه به مشتریان خود ارتباط متقابل دامنه راه حل از یک منبع واحد. بوش گروه هدف استراتژیک است که به ارائه نوآوری برای متصل زندگی است. بوش بهبود کیفیت زندگی در سراسر جهان با محصولات و خدمات نوآورانه و جرقه شور و شوق. در کوتاه بوش ایجاد تکنولوژی است که “اختراع برای زندگی است.” بوش گروه شامل Robert Bosch GmbH و آن حدود 440 تابعه و شرکت های منطقه ای در 60 کشور جهان است. از جمله فروش و خدمات همکاران بوش جهانی تولید و مهندسی و شبکه فروش را پوشش می دهد تقریبا در هر کشور در جهان است. پایه ای برای آینده این شرکت رشد نوآورانه خود قدرت است. در 125 مکان در سراسر جهان بوش در استخدام برخی از 72,000 همکاران در تحقیق و توسعه است.

این شرکت راه اندازی شد در اشتوتگارت در سال 1886 توسط رابرت بوش (1861-1942) با عنوان “کارگاه آموزشی دقیق برای مکانیک و مهندسی برق.” به ویژه ساختار مالکیت Robert Bosch GmbH تضمین کارآفرینی آزادی بوش, گروه, ساخت این امکان را برای این شرکت به برنامه ریزی دراز مدت و به انجام قابل توجهی چشمگیر سرمایه گذاری در حفاظت از آن در آینده. نود و دو درصد از سهم سرمایه Robert Bosch GmbH است که توسط رابرت بوش Stiftung GmbH یک بنیاد خیریه. اکثریت حق رای برگزار می شود توسط رابرت بوش Industrietreuhand کیلوگرم صنعتی اعتماد. کارآفرینی مالکیت توابع انجام شده توسط اعتماد. سهام باقی مانده برگزار می شود توسط بوش و خانواده توسط Robert Bosch GmbH.

اطلاعات اضافی در دسترس است آنلاین در www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>