Telefónica و Idrica ارائه خواهد شد یک IoT راه حل برای مدیریت صحیح آب در چرخه

Category: وب وایر Comments: No comments

 Telefónica یک رهبر جهانی در ارائه راه حل های IoT و Idrica یک شرکت تخصصی در فن آوری های جدید برای مدیریت انتگرال چرخه آب که نشات گرفته از دیجیتال تحول جهانی در امور مالی گروه را امضا جهانی توافق نامه همکاری برای ارائه خدمات به شرکت ها در بخش آب. این توافق نامه شامل توسعه راه حل های اینترنت از چیزهایی که فن آوری های NB-IoT LTE-M و آینده 5G عظیم IoT است که اجازه می دهد تا اتصال میلیاردها ماشین آلات و دستگاه ها به اینترنت. توافق نامه امضا شده همچنین شامل تجاری از GoAigua یک Idrica راه حل که پرورش کامل انتقال دیجیتال از عملیات و تعمیر و نگهداری فرآیندهای شرکت در این بخش است.

این راه حل اجازه می دهد تا شرکت ها برای نظارت بر زمان واقعی اطلاعات در تمام زیرساخت ها و فرایندهای در یک محل واحد تسهیل تصمیم گیری به طور خودکار وظایف تکراری و کمک به تقویت کانال های ارتباطی و خدمات ارزش افزوده برای مشتریان.

آن را نیز یک مدولار راه حل های مقیاس پذیر است که می توان به درجه ای از فن آوری بلوغ از هر شرکت اجازه می دهد آنها را به یک عرضی چشم انداز جدایی چرخه آب (مجموعه, توزیع, بهداشت, استفاده مجدد و در نهایت رضایت مشتری). با تشکر از این نرم افزار از الگوریتم های پیشرفته این راه حل نیز افزایش بهره وری در زمینه آب آشامیدنی و بهداشت و تصفیه و آبیاری هوشمند.

“ما باور داریم که این اتحاد به ما کمک خواهد کرد سرعت بخشیدن به فرایند جهانی شدن این شرکت و برجسته همکاری از GoAigua با سیستم عامل های دیگر و فن آوری” می گوید: Jaime Barba, مدیر عامل شرکت Idrica.

“با این توافق ما در حال تقویت تعهد ما به ارائه بیشتر راه حل های در دسترس به مردم بهبود کانال های ارتباطی ارائه اطلاعات دقیق در مورد مصرف آنها و استفاده مسئولانه از منابع آب می گوید:” گونزالو مارتین-ویلا جهانی مدیر IoT و داده های بزرگ در Telefónica Tech.

IoT-داده های بزرگ است که یکی از به تازگی دیجیتال یکپارچه خدمات ارائه شده توسط Telefónica همراه با ابر و امنیت سایبری خدمات در Telefónica تکنولوژی یک واحد جدید که به ارمغان می آورد با هم این سه کسب و کار با رشد بالا و بالقوه است که با آن به دنبال به همراه مشتریان خود در انتقال دیجیتال. در پایان 2019, Telefónica شد مدیر عامل 23.8 میلیون IoT ارتباطات در سراسر جهان است. به تازگی برای ششمین سال متوالی آن را به رسمیت شناخته شده به عنوان یک رهبر جهانی در گارتنر Magic Quadrant موفق IoT اتصال به خدمات. علاوه بر این Telefónica نیز به رسمیت شناخته شده به عنوان رهبر در میان بینش تخصصی ارائه دهندگان خدمات برای داده های بزرگ.

در مورد Telefónica

Telefónica یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی در جهان توسط بازار سرمایه و تعدادی از مشتریان با جامع ارائه و کیفیت اتصال که تحویل داده شده است بیش از سطح جهانی ثابت تلفن همراه و پهنای باند شبکه. به عنوان یک شرکت در حال رشد آن به خود می بالد در ارائه یک دیفرانسیل با تجربه بر اساس هر دو در آن ارزش شرکت و یک موقعیت که در دفاع از منافع مشتری.

این شرکت با حضور قابل توجهی در 14 کشور در اروپا و آمریکای لاتین و بیش از 344 میلیون دسترسی.

Telefónica 100% ذکر شده شرکت و سهام آن در حال معامله در بازار سهام اسپانیایی و کسانی که در نیویورک و Lima.

در مورد Idrica

Idrica است یک شرکت پیشرو در انتقال دیجیتال از آب در بخش ارائه خدمات تخصصی و نوآورانه راه حل های فن آوری مانند GoAigua برای مدیریت کل چرخه آب.

GoAigua ایجاد شد و پس از موفق دیجیتالی جهانی در امور مالی یک شرکت اسپانیایی با بیش از 130 سال تجربه در مدیریت آب برای ارائه به مشتریان خود را با یکپارچه مدیریت فرآیندها و یک چشم انداز جامع از کل چرخه.

والنسیا-شرکت بر اساس ترویج بهره وری سازمانی و شامل یک بخش مهندسی که منجر به پروژه های آب در مناطق تجاری مدیریت بهره برداری و نگهداری و مهندسی و مشاوره.

Idrica یک معیار شریک فناوری است که در عمل در سراسر جهان است و کارکنان بیش از 180 حرفه ای. آن را در حال حاضر دارای عملیات در اروپا و ایالات متحده آمریکا و خاورمیانه و آفریقا و آمریکای لاتین ارائه خدمات به بیش از 7 میلیون کاربر در سطح جهان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>