سلیقه من در آبجو به طور کامل بالغ یک بعد از ظهر 29 سال پیش. آن روز دوستان و من در بازدید از یک میخانه در پراگ به نام تو Šumavy و نوشید اصلی Budweiser که می آید از جنوب غیرمتعارف شهر Česke Budějovice (نام آلمانی: بشکا). این تلخ و شیرین اکسیر که مردم محلی آنرا “آبجو پادشاهان” وحی شد به جوان آمریکایی ها عادت کرده اند به آنچه که خاص سنت لوئیس آبجوسازی به نام “شاه از آبجو.”

“این آبجو نمی کند و مزه آن را دوست دارم رفت و از طریق یک اسب برای اولین بار” من drinking buddy گفت. در زمان ما مبهوت خارج شده بود شب برای مدتی.

به نظر می رسد بقیه دنیا آمده است در اطراف به نظر ما. این هفته سهام در Anheuser-Busch InBev آمار 52 هفته کم است.


تقریبی علت شیوع کروناویروس در چین که در آن A-B InBev تولید 9 درصد از آن $55 میلیارد دلار فروش سالانه. A-B نیز شانس بد به کار 33 کارخانه های لبنی در چین از جمله یکی در ووهان استان که در آن ساکنان آلوده شده اند قرنطینه. اما حتی پس از ترساندن سلامت فروکش چینی ممکن است از دست دادن طعم و مزه خود را برای A-B را علامت های تجاری که شامل جوانه, تاج, Stella Artois و دیگر نوشابه های گازدار lagers.

این شرکت دیده می شود “کندتر از حد انتظار بهبود در [این] چینی شبانه کانال (حتی قبل از coronavirus),” Evercore ISI تحلیلگر رابرت Ottenstein گفت: در Feb. 13 گزارش.

بخشی از A-B مشکل این است که آبجو کسب و کار پهن کردن. ایالت نیویورک مالیاتی مجموعه ای از آبجو فروش نیست budged در یک دهه با توجه به آمار و ارقام از تقسیم بودجه است. دولت جمع آوری $46 میلیون نفر سالانه در آبجو مالیات یا 14 سنت برای هر گالن به فروش می رسد در اینجا است که نشان می دهد نیروهای جدید و گردشگران در حال مکیدن پایین 2.6 میلیارد پیمانه نیم لیتری در سال است. Sláinte.

اما بیش از همیشه مردم در حال ترک خوردگی باز کرافت آبجو. ایالت نیویورک حذفی, گزارش انجمن که در سال 2018 وجود دارد 434 microbreweries عامل در اینجا از 326 در سال قبل. این کارخانه های لبنی تولید 2 میلیون بشکه در سال 2018 و بسیاری از آنها تکمیل شده خود را boozy IPAs با آمریکا lagers به درخواست تجدید نظر به جوانه مصرف کنندگان است. ممکن است بهترین آبجو برنده شوید.

A-B پاسخ به این هنر و صنعت آبجوسازی بوم شروع به نشان می دهد تا در bodegas و سوپر مارکت ها. جوانه نور Seltzer ضربه قفسه ها به رقابت با پنجه. این شهر همچنین یک تست زمینی برای کودک شراب که شراب شامپانی در یک می تواند که بازارهای خود را به عنوان “رسمی شراب از daydrinking” که “جفت خوبی با به معنای واقعی کلمه همه چیز است.”

با توجه به آبجو معمولا بالاتر از حاشیه سود و فروش شراب کاهش یافت و در حدود 1 درصد در سال گذشته, دخترک معصوم, حرکت جسورانه است یکی برای A-B. اما وجود دارد هیچ غالب تجاری در شراب و اگر شما خواسته افراد جوان که دوست دارند شانس هستند آنها را جواب “افزایش یافت.” دخترک معصوم, شراب ایجاد شده توسط جاش Ostrovsky که 11 میلیون Instagram followers برای کمک به ایجاد نام تجاری. قوطی حساب برای تنها 0.7 درصد از شراب فروش, اما که می تواند به سرعت تغییر در حال حاضر که A-B آوردن در آن بازاریابی ،

چرا که اگر هیچ چیز دیگری, این شرکت می داند زیادی در مورد فروش مشروبات الکلی در قوطی. فقط از Spuds مکنزی.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

بهترین مترجم آنلاین