تاریخ crain’s نیویورک کسب و کار برای در عمق گفتگو با برادوی لیگ جمهور شارلوت سنت مارتین به بررسی روند رانندگی کسب و کار از برادوی در دریا. 19. برای تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

دهه گذشته بوده است که یکی طولانی مدت تشویق ایستاده برای راه سفید. هر دو ناخالص فروش بلیط و حضور و غیاب را شکسته سوابق برادوی در هر فصل از سال 2009—به جز یکی که حضور آغشته به دلیل غیر معمول تعداد طوفانهای برف. آخرین فصل حضور و غیاب آمار 14.8 میلیون دلار و فروش بلیط در آمد در $1.8 میلیارد دلار است. شارلوت St. Martin, رئیس سازمان تجارت برادوی لیگ از سال 2006 ریاست بیش از همه از آن. او خواهد شد به اشتراک گذاری دیدگاه های خود را در Crain کسب و کار از برادوی صبحانه مارس 19.

چگونه برادوی را تغییر داد از آنجا که شما شروع به در برادوی لیگ ؟

ما بسیار گسترده تر از انواع نشان می دهد که تغییر جمعیتی از برادوی است. در دو فصل گذشته 3 میلیون نفر از این شرکت کنندگان که زیر 18 سال سن. زمانی که من به نیویورک نقل مکان کرد و در سال 1995 وجود دارد تقریبا هیچ نشان می دهد برای افراد زیر 25. دیزنی باز کرده بود زیبایی و وحش. امروز ما سه دیزنی را نشان می دهد و ستمکاران Beetlejuice ميانگين دختران و هری پاتر, فقط به نام چند. ما همچنین تغییرات در قومیت. مخاطب لاتین در حال رشد است و ما در حال کار بر روی تمام بخش های دیگر از کسب و کار.

وجود دارد هر چیز دیگری کمک به آن درخواست تجدید نظر ؟

برادوی تبدیل به بخشی از فرهنگ پاپ. همیلتون فصل به ما یک شات در بازو به دلیل آن را ملی و بین المللی مطبوعات و ایجاد علاقه در سراسر جهان است. و وجود انواع بیشتری از خود نشان از وجود تا کنون بوده است. واقعا وجود دارد چیزی برای هر کس.

به نظر می رسد به عنوان اگر وجود دارد بسیاری از سردرد برای تولید کنندگان. آنچه بزرگترین چالش آنها با امروز ؟

این افزایش هزینه های. ما بالاترین پرداخت تئاتری کارکنان در جهان است. هزینه ها یک سوم بالاتر از لندن. و فن آوری تبدیل شده است بسیار گران تر است. نشان می دهد انتظار می رود برای استفاده از “وای” جنبه های, و, که گران قیمت است. بازاریابی نیز به طور چشمگیری تغییر کرده. در حال حاضر شما باید به بازار برای بسیاری از نسل های مختلف از مخاطبان بنابراین شما نیاز به انجام است که در راه های مختلف.

چه چیزی به شما می گویند به کسانی که شکایت در مورد افزایش قیمت بلیط?

عشق مردم به بحث در مورد تئاتر ما قیمت بلیط. اما تنها 3% به 5% از ما بلیط بلیط حق بیمه. نیمی از بلیط های ما تحت $100. این فقط در مورد قیمت حق بیمه. آن را در مورد قیمت گذاری پویا. شما ممکن است هزینه بیشتر برای صندلی های راهرو در ارکستر. اما که ممکن است اجازه می دهد تا شما را به هزینه کمتر برای یک نیم اشکوب صندلی.

وجود دارد یک تئاتر کمبود در حال حاضر. باید یا توسعه دهندگان برای ساخت بیشتر تئاتر ؟

هزینه برای ساخت تئاتر چشمگیر است. هزینه همین حالا از نظر مالی کار می کنند. حتی با برادوی رونق هزینه برای انجام این نشان می دهد بسیار چشمگیر است که شما می توانید با پر کردن خانه و هنوز هم به سختی پول در سمت چپ برای پوشش هزینه های در حال اجرا و پرداخت خود را به سرمایه گذاران.

چگونه است شهر نیویورک رونق گردشگری کمک?

شصت درصد به 70 درصد از ما به تئاتر هستند در خارج از منطقه tristate. این قابل توجه است. عامل مثبت دیگر این است که این رشد در کسب و کار بین المللی. کسانی که گردشگران برای دیگر پس آنها را بیشتر نشان می دهد.

چه هستند برخی از طرح های جدید شما را شروع کرده اند در برادوی لیگ ؟

ما آغاز شده Viva برادوی, مخاطب-برنامه توسعه به منظور افزایش لاتین حضور و غیاب. برادوی پل یک برنامه آموزشی است که فقط به پایان رسید در آن سال سوم اجازه می دهد تا در هر شهر نیویورک دانش آموز دبیرستانی به دیدن یک نمایش قبل از فارغ التحصیلی برای $10. کمک خواهد کرد که با ما ادامه تلاش برای ساختن مخاطبان است.

چه شما بیشتر به دنبال به جلو به دیدن این بهار ؟

من دوست دارم همه بچه های من, اما من دوست دارم بزرگ موسیقی. من به دنبال به جلو به دیدن شرکت با بابی بودن یک زن است. و داستان وست ساید که کاملا متفاوت داستان وست ساید بسیار شبیه Oklahoma! شد فصل گذشته. من 100 شب تئاتر در سال است.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su