برآورد قیمت برای تکمیل چهار خط ساخت آمریکا 412 از اوکلاهما به میسوری Bootheel “است که دیده می شود به عنوان یک مسیر بحرانی نسبت به رفاه اقتصادی برای شمال آرکانزاس” است 2.3 میلیارد دلار.

که با توجه به جدید آرکانزاس وزارت حمل و نقل مطالعه 285 مایل مسیر که مارها را از طریق هفت شهرستان در شمال آرکانزاس است. این مطالعه نشان دهنده به روز رسانی به یک انجام شده از 22 سال پیش و پس از تلنگر از آرکانزاس مقننه و رژیم صهیونیستی است. آسا هاچینسون در سال 2017.

کل هزینه شامل $1.2 میلیارد دلار در شناسایی و حفظ ایمنی و تحرک نیاز دارد و یکی دیگر از 1.1 میلیارد دلار برای ساخت کل مسیر به چهار خط.

با توجه به هزینه بهبود ایمنی و حفظ سیستم موجود باید در اولویت برنامه این مطالعه به این نتیجه رسیدند. برای سرعت بخشیدن به گران گسترش در مکان جدید همکاری با مقامات محلی برای کمک به شانه این هزینه ها باید به کاوش مطالعه اضافه شده است.

“این بسیار مهم راهرو گفت:” شیدا Ort معاون مدیر و رئیس اجرایی برای وزارت. “آن شده و کار تمام است. آن را گران ارتقا دهید. اگر ما می تواند مرتکب دلار ما می تواند بسیار بهبود یافته 412.”

الک کشاورز عضو آرکانزاس بزرگراه کمیسیون از جنسبرو توافق بر اهمیت آن. او اشاره می کند که این یکی از دولت congressionally تعیین اولویت بالا راهروها و باقی مانده ستون چهار خط سیستم شبکه است که این گروه با استفاده از به عنوان یک راهنمای برنامه ریزی.

اما بخش دیگر از دولت بزرگراه سیستم نیز congressionally تعیین شده راهروها و همچنین رقابت برای دولت در ساخت و ساز جاده اولویت است.

“مقدار زیادی از آن بستگی به منابع ما به صندوق پروژه” کشاورز گفت.

شاید هیچ چیز نشان می دهد چالش های مسیر بیش از سفر بین کشاورز زادگاه و فایت شهرستانها که لنگر مربوطه خود را در گوشه شمال آرکانزاس است.

از طریق عمدتا ایالات متحده 412, Jonesboro است که در قسمت شمال شرقی دولت دروغ 249 کیلومتر از فایت در شمال غربی آرکانزاس است.

در حال حاضر تنها حدود 125 مایل از ایالات متحده 412 چهار خطوط. یکی دیگر از 42 مایل هستند سه خطوط عمدتا برای عبور و تعادل یا 118 مایل از بزرگراه کل 285 کیلومتر در آرکانزاس در حال دو خط. حجم ترافیک محدوده از آنجا که 34,000 وسایل نقلیه روزانه در اسپرینگدیل به عنوان کمی به عنوان 3,300 وسایل نقلیه روزانه در شهرستان Fulton.

سفر از فایت به جنسبرو از ایالات متحده 412, به عنوان یک نتیجه طول می کشد تقریبا پنج ساعت است. سفر طول می کشد کمتر از 4½ ساعت اگر آن گرفته شده است با استفاده از ایالات متحده 67 جنوب به ایالات متحده 64 در آرکانزاس مرکزی و سپس غرب در بزرگراه بین ایالتی 40 به علما و شمال در بزرگراه بین ایالتی 40 که همه تقریبا متشکل از چهار خط. آن سریعتر است حتی اگر آن اضافی است 40 مایل طول دارد.

“این یک فاصله کوتاه و یک بار دیگر قاب” کشاورز گفت: ایالات متحده 412. “هیچ تردیدی در مورد آن.”

که در تضاد کامل است صدمه زدن به شمال آرکانزاس از لحاظ اقتصادی به ویژه منطقه بین دو گوشه گفت: گیل Losurdo نیمه بازنشسته تاجر از باکستر County جامعه Clarkridge یک unincorporated منطقه در نزدیکی مرز میسوری.

Losurdo است مدیر عامل غیر انتفاعی شمال آرکانزاس شرق و غرب راهرو انجمن تشکیل شد سه سال پیش به منظور ترویج و توسعه ایالات متحده 412 راهرو.

او اشاره می کند که بسیاری از این رو به مشرق حمل و نقل است که سرچشمه در شمال غربی آرکانزاس می رود تا به میسوری و بیش به جای آمریکا 412. او معتقد به دولت از دست می دهد در درآمد که در آن کامیون های تولید از طریق گاز درآمد به میسوری به عنوان یک نتیجه.

“اما ما نیز در حال از دست دادن این فرصت را به کسب و کارهای جدید در اینجا,” Losurdo گفت. “هر بار که ما به کسی گفتند: ما دوست داریم به پایین آمدن در اینجا اما شما وجود دارد می توانید از اینجا.’ آنها هیچ توانایی را در ناتمام کالا و ارسال آنها کالاها به پایان رسید.”

بخش مسکونی است که صدمه زدن به عنوان به خوبی. دیگر آبی-کارگران یقه از ایالت ایلینوی و آیووا گله به منطقه بین Bull Shoals دریاچه و Norfork دریاچه به بازنشسته. آنها یا وجود ندارد و یا در حال نا امید در مورد عدم دسترسی آسان به داخل و خارج از آنچه شناخته شده به عنوان دوقلو دریاچه منطقه Losurdo گفت.

ایالات متحده 412 مطالعه گفت: ترافیک آن مدل سازی نشان داد که حجم ترافیک را افزایش می دهد و لنت پشتیبانی به مطالعه انجام شده توسط Michael Pakko یک اقتصاددان در دانشگاه آرکانزاس در لیتل راک است که در نتیجه توسعه اقتصادی در شمال غرب آرکانزاس مرکزی متصل شده توسط ایالات متحده 412 به دو نفر از پویا ترین مناطق از دولت تشکیل “بهرهبرداری نشده بالقوه است.”

“بهبود شرق-غرب و کریدور حمل و نقل می تواند کمک به کاهش هزینه های حمل و نقل محلی; گسترش کار موثر میریزد; ارتباط دولت با رشد بالا مناطق آوردن ترافیک اضافی/کسب و کار به جوامع محلی; [و] کاهش تراکم در جایگزین شرق و غرب مسیرهای” Pakko گفت.

Losurdo که سازمان برنامه ریزی شده است برای دیدار با مقامات آژانس Aug. 4 ابراز ناخشنودی با تکه تکه کار است که انجام شده است.

“آنچه را که آنها انجام داده ایم برای برآوردن هر دو مایل پچ در اینجا از دو تا سه خطوط و دیگر پچ در اطراف منحنی,” او گفت:. “این بسیار پراکنده و آن را ندارد که شما هر گونه امکان سعی کنید به درایو به صورت مستقیم از طریق از هریسون به هانتسویل یا کوه خانه به هریسون.”

برخی از کار به تازگی تکمیل شده و یا در حال انجام است در این مسیر. اولین بخش از اسپرینگدیل بای پس شد دو سال پیش در هزینه $100 میلیون. حدود 25 درصد از کار کامل است در $58.5 میلیون پروژه به گسترش به چهار خط یک 14.5 مایل بخش در ایالات متحده 412 از ایالات متحده 67 در لارنس کانتی به آرکانزاس 141 در شهرستان گرین.

در مجموع 160 میلیون دلار ارزش کار متمرکز در ایالات متحده 412 موجود است در حال انجام 2019-2022 ایالتی حمل و نقل بهبود برنامه.

اگر رای دهندگان تصویب قانون 1 در ماه نوامبر 340 میلیون دلار بیش از 20 سال را در دسترس برای این مسیر با توجه به آرکانزاس بزرگراه کمیسیون برنامه. رای گیری ابتکار عمل را دائم ایالت 0.5% مالیات بر فروش برای ساخت و ساز جاده.

این ابتکار شامل $180 میلیون برای تکمیل دور زدن 100 میلیون دلار برای بهبود انتخاب بخش بین هانتسویل و سنگ سیاه و 60 میلیون دلار برای کار در داخل و اطراف هریسون.

فیلیپ Taldo یک عضو این کمیسیون از اسپرینگدیل گفت: بهبود مسیر استراتژیک باعث می شود احساس برای دیگر بخش های دولت است که می تواند به ارائه کمک های بین ایالتی 40 بین شمال لیتل راک و ممفیس چیدن ترافیک از شمال و غرب است.

Taldo گفت: چالش های پیش روی ایالات متحده 412 ممکن است به عنوان دلهره آور به عنوان دیگر اولویت مسیرهای مانند ایالتی 49 جنوبی به تکسارکنا. اما او گفت که او آموخته است که 20 سال “نیست مدت زمان طولانی در ساخت و ساز جاده.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de