تحت رادار: باپتیست دبستان را هادسون تشبیه

Category: آرکانساس Comments: No comments

در روزهای چهارشنبه ما از ویژگی های یک دولت در چشم انداز است که می تواند پرواز تحت رادار از مربیان کالج. این هفته UTR بسکتبال چشم انداز است باپتیست دبستان را هادسون تشبیه.

کلاس: 2021

موقعیت: پاسداران

حجم: 6-2, 170 پوند

دانشگاهیان: 3.5 GPA

علاقه: آزادی

آمار: 14.6 امتیاز 3.7 ریباند 1.8 دزد در هر بازی در حالی که تیراندازی 49.1 درصد در 2 نقطه تلاش 34.1 درصد از 3 نقطه محدوده و 77 درصد در خط پرتاب آزاد.

نکات برجسته فیلم

مربی استیو میلر:

“او آمد به مدرسه ما به عنوان یک دانشجوی سال دوم ساخته شده و قابل اجراست. او فقط به این تیم است. او در آمد فقط به عنوان یک تیرانداز بزرگ است. همچنین کمک می کند تا هنگامی که شما به اسحاق مک براید. که نقش او به عنوان یک دانشجوی سال دوم به نقطه که در 3 نقطه از خط که اسحاق را رسم دو یا سه بچه. اسحاق انجام یک کار بزرگ از گرفتن او و بسکتبال. بار بیش از نه او به دست کشیدن که پایین.”

کار بزرگ اخلاق:

“در طول تابستان ما واقعا در کار خود ballhandling. او فقط خود را در, جای بدنسازی, کار سخت, بازی های برگزار شده تابستان توپ در یک تیم و فقط پس از آن است. هر زمان که ما می خواهیم عمل او می ماند و پس از آن دریافت مخروط کردن و کار بر روی خود را ballhandling – دو-توپ دریبل و یا حمله به سبد خرید. (او) بازی خیلی یک 1-در-1 با بچه ها.”

بزرگ گام به عنوان یک کاربر:

“از آن زمان او در حالی که برای تنظیم به داشتن اسحاق وجود دارد و یادگیری به نفوذ و (شوت) pull-up بلوز. نوع هنر از دست رفته که در آن او می کشد تا از 12-15 ، که بخشی از بازی خود را و سپس او همچنین برای انجام یک کار بزرگ از وارد شدن به اتاق وزن. او واقعا سخت کار می کرد در تابستان و در پاییز به طوری که او می تواند در داخل و در پایان لبه. وجود دارد چندین بار که او خراب به پایان رسید و در لبه ساخته شده و از مد افتاده 3-نقطه بازی است.”

“او فقط می خواهد به طور کلی خوب بازیکن بسکتبال است. مثل من گفت: به عنوان یک دانشجوی سال دوم او یک بعدی شات 3 اما در حال حاضر او را تبدیل به یک بازیکن در هر دو به پایان می رسد در دادگاه است. خود خواهی بازیکن.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>