یونیسف مقیاس حمایت در 145 کشور به نگه داشتن کودکان یادگیری به عنوان COVID-19 نیروهای اکثر مدارس در سراسر جهان به

Category: وب وایر Comments: No comments

به عنوان در سراسر کشور, تعطیلی مدارس و اخلال در آموزش و پرورش برای بیش از 80 درصد از دانش آموزان در سراسر جهان, UNICEF امروز اعلام کرد آن را به طور قابل توجهی در مقیاس بالا و پشتیبانی در همه کشورها برای کمک به کودکان ادامه یادگیری خود را در حالی که نگه داشتن مدارس امن است.

“مدارس در اکثر کشورها در سراسر جهان بسته اند. آن است که یک وضعیت بی سابقه ای و مگر ما جمعی عمل می کنند در حال حاضر برای محافظت از کودکان از آموزش و پرورش جوامع و اقتصاد را احساس می کنم بار بعد از ما مورد ضرب و شتم COVID-19. در آسیب پذیرترین جوامع تاثیر خواهد span نسل” گفت: Robert Jenkins, UNICEF جهانی رئیس آموزش و پرورش.

“بر اساس آموخته ها با تعطیلی مدارس در پاسخ به ابولا دیگر کودکان دور ماندن از مدرسه کمتر احتمال دارد که آنها برای همیشه بازگشت. به کودکان راه های جایگزین برای یادگیری و همچنین با انجام این کار بازسازی یک روال است که بخش مهمی از پاسخ ما” گفت: جنکینز.

برای کمک به جلوگیری از اختلال در آموزش و پرورش فرزندان و حفظ و یادگیری کودکان با خیال راحت یونیسف اختصاص داده است بودجه اضافی برای سرعت بخشیدن به کار با دولت ها و شرکای خود در بیش از 145 پایین و کشورهای با درآمد متوسط. اولیه جهانی تخصیص US $13 میلیون – نزدیک به 9 میلیون دلار است که از کمک های ساخته شده توسط مشارکت جهانی برای آموزش و پرورش خواهد بود کاتالیزوری با حمایت از دولت های ملی و طیف گسترده ای از همکاران آموزش و پرورش در هر کشور برای توسعه برنامه برای فعال کردن سریع سیستم گسترده پاسخ.

ابتکار عمل را قادر خواهد ساخت کشور برای آماده سازی جایگزین یادگیری برنامه در مورد تعطیلی مدارس و کمک به مدارس نگه داشتن کودکان و جوامع خود را امن با ارائه اطلاعات حیاتی در شستن دست ها و دیگر شیوه های بهداشت. بودجه نیز کمک خواهد کرد که حمایت از سلامت روانی کودکان و جلوگیری از انگ و تبعیض را با تشویق دانش آموزان برای جلوگیری از کلیشه هنگامی که صحبت کردن در مورد ویروس.

در تمام 145 کشور یونیسف کار با همکاران به:

  1. حمایت دولت’ پاسخ به بحران قصد دارد از جمله کمک های فنی سریع تجزیه و تحلیل خطر, جمع آوری داده ها و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است.
  2. حمایت از برنامه ریزی و اجرای مدرسه امن عملیات و خطر ارتباطی از جمله ترجمه و چاپ و انتشار و اجرای امن مدرسه دستورالعمل; تجهیز مدارس با بهداشت بسته ها و گردش اطلاعات حیاتی در پیشگیری از بیماری و آموزش معلمان و مراقبان در روانی و بهداشت روانی برای حمایت از خود و دانش آموزان است.
  3. اطمینان از تداوم یادگیری و دسترسی به برنامه های آموزش از راه دور از جمله طراحی و آماده سازی جایگزین برنامه های آموزش از طریق آنلاین رادیو و تلویزیون.
  4. افزایش به اشتراک گذاری دانش و ظرفیت سازی برای پاسخ های فعلی و آینده بیماری های همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>