به روز رسانی re COVID-19

Category: وب وایر Comments: No comments

دو ماه اول’ تجارت در راستای انتظارات ما; محتاطانه اقدامات صورت گرفته برای حفظ نقدینگی قوی و موقعیت; در ادامه برای خدمت به مشتریان به طور موثر در یک زمان بسیار مهم برای قوی ارتباطات

عناوین

  • 2020 آغاز شده و با کسب و کار قوی حرکت: کلید حساب برنده و ماندگاری خوب
  • تشویق عملکرد مالی قبل از COVID-19 تاثیر: دو ماه اول گروه LFL درآمد کمتر عبور از طریق هزینه های سابق چین +0.4%1; گروه -0.6%1; ایالات متحده آمریکا -0.9%1
  • همه از کسب و کار ما عامل به خوبی تحت شرایط کار از راه دور; تولید موثر کمپین برای مشتریان دولتها و سازمان های غیر دولتی در سراسر جهان
  • مارس عملکرد ضعیف تر است, بازتاب گسترش ویروس و دولت مهار اقدامات
  • قابل توجه عدم اطمینان بیش از چشم انداز فوری: خروج ارشاد برای سال 2020
  • قوی ترازنامه حمایت بیشتر اقدام فوری برای حفظ نقدینگی: بیع متقابل و 2019 نهایی سود سهام معلق داده شده در زمان عدم قطعیت; نهایی سود سهام همچنان تحت بررسی
  • اضافی اقدامات انجام شده برای مدیریت جریان نقدی و سودآوری شامل کاهش هزینه ها و هزینه های سرمایه و کنترل بر سرمایه در گردش
  • سه ماهه اول معاملات روز رسانی در 29 مارس سال 2020

ما حمایت از مردم و جوامع و نگهداری خدمات برای مشتریان

پس از شروع coronavirus بحران اولویت اول ما بوده است ایمنی و رفاه مردم ما و انجام آنچه ما می توانیم برای محدود کردن تاثیر این بیماری همه گیر در جوامع ما. ما رهبری ابلاغ شده و به طور مداوم به ما مردم در سراسر جهان است و ما باید به دنبال و یا بیش از هدایت دولتها و بین المللی بهداشت سازمان در اقدامات ما گرفته اند برای حفاظت از سلامت کارکنان و برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس. ما می دانیم این است که استرس زا و نگران کننده برای مردم ما و تشویق همه مدیران به اقامت در تماس با تیم خود را به ارائه پشتیبانی مورد نیاز است. ما همچنان به طور منظم ارشاد در روان و سلامت فیزیکی.

ما اولویت دوم بوده و برای حفظ خدمات به مشتریان ما در یک زمان بحرانی و ما با موفقیت منتقل شده از راه دور به کار در سراسر اکثریت قریب به اتفاق از کسب و کار ما و نزدیک به 95% از ما 107,000 همکاران در حال حاضر به دور از دفتر. ما عمیقا درگیر در کمک به مشتریان برای مدیریت و تنظیم ارتباطات خود را در این زمان بحرانی. خدمات ما هرگز مهم تر بوده است, با بسیاری از مشتریان در حال حاضر به دنبال آدرس خود را در دراز مدت موقعیت تجاری و ارتباطات که COVID-19 بحران عبور می کند.

ما شاهد نمونه برجسته از خلاقیت از ما مردم به عنوان آنها پشتیبانی مشتریان دولتها و سازمان های غیر دولتی در مبارزه با COVID-19. ما در حال کار بین المللی با مقامات بهداشتی برای ترویج موثر شستن دست و ما را در ارائه منابع ما به دولت بریتانیا برای کمک به تلاش در بریتانیا. ما global media network Wavemaker, مثلا, کمک دولت به راه اندازی آن coronavirus اطلاعات خدمات واتساپ برای کاهش فشار بر بیمه خدمات درمانی. مردم ما نیز نمایش بزرگ ابتکار و خلاقیت و انعطاف پذیری آنها به عنوان انطباق با شرایط جدید حفظ یک کار مثبت در فرهنگ و اطمینان از تداوم خدمات برای مشتریان.

سال به تاریخ عملکرد کسب و کار و چشم انداز 2020

برای دو ماه اول سال 2020 به استثنای چین گروه LFL درآمد کمتر عبور از طریق هزینه شد تا 0.4%. در چین (حدود 7 درصد از WPP با درآمد کمتر عبور از طریق هزینه های) تاثیر از COVID-19 منجر به 16.1%1 سقوط در LFL درآمد کمتر عبور از طریق هزینه های بیش از دو ماه دوره. برای WPP به عنوان یک کل LFL درآمد کمتر عبور از طریق هزینه های پایین بود 0.6% در خط با انتظارات ما و هدایت مجموعه در ما نتایج اولیه اطلاعیه در 27 فوریه سال 2020 است. در ایالات متحده ما شاهد یک بهبود در میزان کاهش از سال 2019 با درآمد کمتر عبور از طریق هزینه های پایین 0.9% در دو ماه اول نسبت به کاهش در نیمه دوم سال 2019 از 4.4 درصد. ما به طور کلی کسب و کار جدید با عملکرد بسیار قوی بود با تعدادی از کلید برنده از جمله Intel Hasbro و کشف و موجود از جمله BBVA.

در چین با وجود کاهش قابل توجهی در فعالیت های اقتصادی و بسته شدن دفاتر ما مردم ما پاسخ داده اند فوق العاده خوب به چالش های بی سابقه ای و ما با موفقیت ادامه داد: در پروژه های مشتری. در اوج بحران در چین تقریبا همه همکاران ما مشغول به کار بودند از راه دور, اما به عنوان بهداشت محدودیت در حال حاضر برداشته 55 درصد از محلی ما نیروی کار در دفاتر ما.

در ماه مارس ما شروع به دیدن طیف وسیعی از پاسخ های متفاوتی از مشتریان در سراسر جهان بسته به مشتری و بخش کشور و خدمات آژانس. در کوتاه مدت, رسانه های صرف شده تا حد زیادی باقی مانده متعهد و یا منحرف به جایگزین کانال اگر چه ما شاهد افزایش حجم لغو شد. پروژه و حفظ کار است ادامه داد: در بسیاری از بخش اما فعالیت خود را آغاز کرده است به کاهش است. کسب و کار جدید زمین ادامه آن روند در حال حاضر در جریان است البته ما کمتر به یقین بیش از ما در آینده خط لوله است. در برخی از بازارهای ما شاهد تقاضای اضافی در روابط عمومی و متخصص ارتباطات کسب و کار.

به عنوان یک نتیجه, ما انتظار داریم که عملکرد ما در ماه مارس در بازار قابل توجهی را تجربه COVID-19 شیوع بیماری به کمتر از در ژانویه و فوریه نهفته دولت محدودیت در حرکت و در نتیجه کاهش در فعالیت های اقتصادی است.

همانطور که ما وارد سه ماهه دوم روشن است که تاثیر COVID-19 در کسب و کار را افزایش می دهد اما ممکن است در این مرحله برای تعیین عمق و یا مدت تاثیر. به عنوان یک نتیجه, ما تصمیم به عقب نشینی راهنمایی ما برای سال 2020 سال مالی است. ما خواهد شد با ارائه یک به روز رسانی در زمان مناسب.

ترازنامه نقدینگی و سقف

WPP قوی ترازنامه و خوب نقدینگی. بیش از دو سال گذشته مطرح کرده ایم حدود £3.2 میلیارد دلار از ما disposals برنامه فروش 50 کسب و کار و سرمایه گذاری است.

به عنوان در 31 دسامبر 2019 ما تا به حال نقدی £3.0 میلیارد دلار و در مجموع نقدینگی از جمله undrawn تسهیلات اعتباری از £4.8 میلیارد دلار است. خالص بدهی 1.5 میلیارد پوند از £4.0 میلیارد سال قبل. ما تا پایان سال بدهی خالص/تیتر EBITDA نسبت 0.8 x.

ما پیمان که مربوط به ما $2.5 میلیارد گردان تسهیلات اعتباری هستند -3.5 x بدهی خالص/EBITDA و -5x EBITDA/net علاقه. ما نمونه کارها اوراق قرضه در سال 2019 پایان سال به طور متوسط به حال بلوغ از 8.2 سال با تنها ممکن است در سال 2020 €250 میلیون Eurobond دلیل در دو سال آینده.

با توجه به عدم قطعیت قابل توجهی در ماه های آینده ما در نظر گرفتن محتاطانه عمل در حال حاضر برای حفظ نقدینگی ما و اطمینان حاصل شود که ما خروج از این بحران جهانی قوی امن و آماده برای دیدار با ادامه نیازهای مشتریان و سهامداران و سایر ذینفعان.

هیئت بنابراین تصمیم به تعلیق £950 میلیون سهم بیع متقابل تامین مالی توسط درآمد حاصل از Kantar معامله با اثر فوری. از دسامبر 2019 ما به اتمام £330 میلیون نفر از برنامه است.

علاوه بر این هیئت مدیره است که تعلیق 2019 نهایی سود سهام از 37.3 پنس به ازای هر سهم بود که با توجه به پیشنهادی در AGM در ماه ژوئن سال 2020 است. این دو عمل با هم حفظ حدود £1.1 میلیارد از پول نقد. هیئت مدیره ادامه خواهد داد به بررسی وضعیت 2019 سود سهام.

کاهش هزینه اقدامات

بسیاری از ما هزینه های متغیر در طبیعت است. ما شروع به بررسی هزینه های ما برای حفاظت از سودآوری جایی که ممکن است از کاهش در درآمد. در همان زمان ما می خواهیم برای حفاظت از مردم ما به عنوان آنجا که ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان توانایی ما برای خدمت به مشتریان و رشد زمانی که بازار بهبود می یابند. فوری اقدامات ما گرفته اند عبارتند از: انجماد استخدام های جدید; بررسی مستقل هزینه; توقف اختیاری هزینه ها از جمله سفر و هتل و هزینه جایزه را نشان می دهد; و به تعویق انداختن برنامه ریزی شده افزایش حقوق و دستمزد برای سال 2020 است.

علاوه بر این اعضای WPP کمیته اجرایی و همچنین هیئت مدیره باید متعهد به در نظر گرفتن کاهش 20 درصدی در حقوق خود و یا هزینه های اولیه دوره سه ماه می باشد.

پیش بینی ما این اقدامات را تولید کل در سال پس انداز برای سال 2020 £700 – 800 میلیون. ما در حال ساخت یک ارزیابی دقیق از اقدامات بیشتر به منظور کاهش هزینه موضوع به تاثیر ویروس بر روی کسب و کار ما بیش از هفته های آینده و ماه.

نقدی اقدامات حفاظتی

ما همچنین بررسی سرمایه ما هزینه بودجه برای سال 2020 و نگاه به فرصت ها برای بهبود سرمایه در گردش. ما را شناسایی کرده اند صرفه جویی در بیش از £100 میلیون در اموال و آن هزینه های سرمایه در برابر اولیه 2020 بودجه حدود £400 میلیون. در سرمایه در گردش ما ایستاده هفتگی مدیریت فرایند به نقد و بررسی نقد outflows و رسید برای نظارت بر موقعیت ما است. ما در ادامه به همکاری نزدیک با مشتریان برای اطمینان از به موقع پرداخت برای خدمات ما ارائه شده در راستای تعهدات قراردادی. در رسانه های ما در حال کار با مشتریان و فروشندگان برای حفظ حل و فصل جریان است. باید ما دیدن هر وخامت پرداخت از رسانه های ما مشتریان ما را به اقدام مناسب برای مدیریت موقعیت نقدی.

علامت گذاری به عنوان خوانده شده, ارشد اجرایی, WPP:

“اقدامات ما در 18 ماه گذشته به ساده کردن و ساده WPP همراه با بالا بردن £3.2 میلیارد دلار دارایی disposals را قرار داده WPP در یک موضع قوی مالی. روشن است که شرکت در قوی ترین موقعیت مالی خواهد بود, بهترین های قرار داده شده برای محافظت از مردم خود خدمت به مشتریان خود و به نفع سهامداران خود را در طول یک دوره عدم اطمینان به همین دلیل است که ما در حال برداشتن گام ما ترسیم امروز.

“در سراسر WPP ما در حال حاضر نزدیک به 95 درصد از مردم ما کار به طور موثر و مولد را به دور از دفتر خود را. من بسیار افتخار از پاسخ از ما مردم هستند که به دنبال هر یک از دیگر و رفتن مایل اضافی برای مشتریان در حالی که نشان دادن خلاقیت و همکاری و انعطاف پذیری خواهد بود که کلید موفقیت پایدار از WPP. در همان زمان ما حمایت بسیاری از دولتها و بین المللی بهداشت سازمان در ارتباطات برنامه برای محدود کردن تاثیر COVID-19 در جوامع ما. نقش مهم ما در حال بازی در کمک به مشتریان ما حرکت یک زمان دشوار به ما می دهد اعتماد به نفس زیادی در آینده بلند مدت این شرکت است.”

به روز رسانی بعدی

ما را به موضوع تجارت ما به روز رسانی برای سه ماهه اول سال 2020 در 29 مارس سال 2020 است.

دانلود نسخه کامل اینجا را

  1. LFL رشد درآمد عملکرد برای ژانویه و فوریه سال 2020 به شرح زیر است: گروه +0.1% گروه سابق چین +1.8% بیشتر چین -23.2% ایالات متحده +2.7%

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>