استارباکس تجاری شامل یک ترانس مرد با استفاده از نام او برای اولین بار ذوب شده اینترنت قلب.

این #whatsyourname آگهی برای اولین بار دیروز و کمک خواهد کرد که افزایش حداقل 100000 پوند برای یک ترانس خیریه کودکان و نوجوانان به نام پری دریایی.

تبلیغات

آگهی مراکز در اطراف جیمز می شود که مشخصه دلسرد زمانی که در موارد متعدد او با اشاره به توسط او مرده نام.

در پایان 60 ثانیه تبلیغ, هر چند جیمز وارد استارباکس.

وجود دارد او می گوید نام او جیمز و بینندگان آن را ببینید نوشته شده در یک جام و به نام یک barista.

من گریه نمی کنم شما هستند.

starbucks trangender ad

سالم و بی خطر استارباکس آگهی

ستایش تجاری دارای آب گرفتگی توییتر با بسیاری از ترانس مردم و متحدان اعتراف آگهی طنین انداز با آنها.

“کار بزرگ (sic) و به تیم…لطفا بیشتر از این آنها بسیار مهم است” یک کاربر توییتر گفت.

“آنها ساخته شده بسیاری از مردم گریه امروز. <3 کار خوب انجام می شود! به امید دیدن بیشتر شرکت های این روش فراگیر در این سال است.”

“شگفت انگیز برای دیدن یک آگهی در تلویزیون که به نمایندگی به ترانس تجربه است.”

“آه قلب من! این چنین دلگرم کننده ویدئو.”

اما برخی از افراد در توییتر ابراز خشم به صورت تجاری.

آنها گفته ام این آگهی نامناسب و خطرناک برای کودکان است.

تبلیغات

“این است که مضر و غیر مسئولانه” یک کاربر گفت.

“زمان برای تحریم استارباکس سپس” یکی دیگر اضافه شده است.

رد پیش فرض در توییتر, هر چند پیشگامانه آگهی شده است مثبت دریافت کرده است.

آن برنده کانال 4 (UK) تنوع در رقابت تبلیغاتی که شامل £1m ارزش تجاری اعتبار. بله, Starbucks, می توانید آن را با این تنوع است.

استارباکس ساخته شده است که یک تعهد از 100000 پوند به خیریه پری دریایی.

آن را نیز به فروش دم پری دریایی به شکل کوکی ها به مشتریان و اهدا خواهد شد درآمد حاصل از پری دریایی خط.

به من بگویید که آنها نمی ژله چیزی که شما تا کنون دیده ام. و نگه داشتن اسکرول به تماشای آگهی.

برای آخرین, لزبین, گی, bisexual, transgender, دو جنسیتی و عجیب و غریب (LGBTIQ) اخبار در استرالیا, بازدید qnews.com.au. ما آخرین مجلات و یا پیدا کردن ما در Facebook, Twitter, Instagram و یوتیوب.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de