آنچه در بسته شدن مترو برای Covid-19 تمیز کردن واقعا به نظر می رسد مانند

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

قطار و اتومبیل را متوقف کند در مدت کوتاهی قبل از ساعت 1 صبح در پایان دور از پلت فرم در 96 خیابان و دوم خیابان ایستگاه — پایان Q خط — Erling Galan سیاهههای مربوط به زمان ورود خود را در اپل.

20 سال منتظر چندی قبل از سیگنالینگ تیم خود را به حرکت در. مسافران مجبور به ترک ایستگاه اول. و افسران پلیس نیاز به usher به دور از هر گونه افراد بی خانمان که معطل در قطار. که همیشه یک دقیقه طول می کشد. گاهی اوقات چند.

پس از تمام قطعات بزرگی از زباله شده اند جاروب دور Alejandro والنسیا وارد اولین خودروی پاک کردن صندلی و نرده با رنگ روشن پارچه خیس در یک مایع ساخته شده برای از بین بردن هر ویروس هپاتیت HIV و SARS-CoV-2 — coronavirus. بعد می آید دیوید Peralta پاشش الکتریکی شارژ باکتریایی-قتل غبار که چسبیده به سطوح. روم Ortiz مجهز به یک طبقه mop دور از خدمه.


پایین پلت فرم همکاران خود را در حال رفتن را از طریق همان رژیم. این کار خسته کننده. اما اگر آنها به سرعت حرکت می کند این قطار 10 خودرو می تواند تمیز در دقیقه. قطار بعدی نمی رسند برای یکی دیگر از 20. و مترو فقط بسته برای شب.

“مادر من استفاده می شود برای تمیز کردن در ایستگاه های قطار می گوید:” Galan که مهاجرت از اکوادور حدود 11 سال پیش. “سپس او مرا به این کار است.”

هر شب به ماه گذشته خدمه مانند Galan شانه کار بسیار نیرومند ساخت مطمئن شوید که هر یک از سیستم مترو را بیش از 6000 قطار تمیز و ضد عفونی در زمان رفت و آمد صبح. اگر چه ridership در این سیستم بیش از دو راه ده و خدمات شاتل هنوز حدود 80 درصد از پیش Covid سطح مترو باقی مانده حیاتی این شهرستان است.

برای بسیاری از نیویورک را به راحتی فراموش کرده و تا حد زیادی نادیده گرفته شده ضروری کارگران با کمتر-از-پر زرق و برق اما شغل مهم مانند زیر قفسه ها در فروشگاه های مواد غذایی و یا خدمت به عنوان doormen و امنیت سپاه پاسداران — این تنها راه برای رسیدن به محل کار. حقیقت این است که حتی در اوج این بیماری همه گیر به عنوان صدها نفر از نیویورک درگذشت هر روز و ridership سقوط مردم هنوز هم زمان چند صد هزار سفر روزانه بین سیستم 424 ایستگاه.

در حال حاضر به عنوان نیویورک سر به سوی آن مرحله دوم بازگشایی خواهد شد که شامل ساختمان های اداری در فروشگاه خرید و ناهارخوری, حمل و نقل شهری اقتدار در مواجهه با اطمینان ارتش از کارگران یقه سفید که آن را امن.

ماه گذشته آژانس شده است خاموش کردن سیستم بین 1 ساعت و 5 صبح هر روز — اولین اختلال در تاریخچه آن round-the-clock خدمات. در آن زمان ماموران پلیس و مددکاران اجتماعی کمک به بی خانمان سواران که برای سال ها پیدا کرده اند شبانه پناه در قطار و حرکت به پناهگاه به جای. و تقریبا از 3000 MTA کارکنان و پیمانکاران فرود در ایستگاه به طور کامل شستشو هر دو آنها و اتومبیل های مترو.

تا کنون با توجه به پاتریک, Warren, MTA ارشد ایمنی و افسر امنیتی این کار به عنوان برنامه ریزی شده. بیش از نیمی از جمعیت بی خانمان که به آنها کمک کرده ایم مانده اند در پناهگاه. و قطار و ایستگاه های طولانی همراه با نیویورکی با موش و بوی ادرار هرگز پاک کن — با تشکر به کارگران است.

“آنها احساس آنها بخشی از چیزی بزرگ در شهر نیویورک می گوید:” وارن ارتش جانباز و وست پوینت فارغ التحصیل شد.

او با اشاره به پرالتا که شبیه بازیگران عضو از “Ghostbusters” او به عنوان حامل سمپاش الکترواستاتیک بر روی پشت خود را. دستگاه وارن توضیح می دهد الکتریکی اتهامات ضد عفونی کننده قبل از اینکه برگ ها نازل به عنوان یک غبار. که به طور موثر تبدیل غبار به یک آهنربا که باعث می شود آن را به طور مساوی در سراسر سطوح.

پرالتا, 20, shrugs وقتی پرسیده شد که اگر آن سنگین است. به طور کامل لود شده با 10 لیتر مواد ضد عفونی کننده وزن آن حداقل 50 پوند است و قادر به تمیز کردن سه قطار قبل از دوباره پر کردن.

او و دیگران دیگر پوشیدن تمام بدن مناسب است که تمیز کردن خدمه ملبس در اوج این بیماری همه گیر — فقط ماسک ، دستکش و عینک ایمنی. با گرما خارج می گردند از سیستم های تهویه مطبوع در بالای بیکار قطار, coveralls شده اند غیر قابل تحمل.

والنسیا 35 حرکت سریع بین اتومبیل. او دارای سه نوع مختلف پارچه میکرو: یکی زرد یکی برای پاک کردن صندلی قرمز برای تمام فلزی دستگیره های آبی برای کابین راننده. مانند دیگران در ده-تیم قوی نظارت Galan او هیسپانیک بخشی از توده کارگران نقطه از خارج از ایالات متحده که انجام شغل است که اطمینان حاصل شود این شهر می تواند تابع.

او به مطالعه روزنامه نگاری و معماری در دانشگاه مشغول به کار به عنوان یک تهیه کننده رادیو در کلمبیا کشور خود قبل از مهاجرت پنج سال پیش.

“اما شما می دانید برای این وضعیت برای Covid — من نیاز به پول مرد,” او می گوید.

زمانی که او و دیگران در حال انجام Galan دوباره یادداشت زمان و سیاهههای مربوط به آن در MTA برنامه است که آهنگ ، هر ایستگاه scrubbed دو بار در روز و قطار در حال تمیز به صورت دوره ای در طول روز بر بالای شبانه اسکراب فراز.

دقیقه بعد قطار حرکت و یکی جدید می رسد. حتی در طول چهار ساعت شبانه خاموش شدن قطار همچنان در حال اجرا به شاتل MTA کارکنان در اطراف.

هنگامی که خود را در شیفت کاری ادامه داده اند تا ساعت 5 والنسیا و دیگران شروع سفر خود را بازگشت به خانه های خود در کوئینز.

بسیاری از آنها را با قطار بروم.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>