آنچه شما نیاز به دانستن در مورد MTA را بازگشایی

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

موضوع

پس از مواجهه با بدترین بحران در آن چند دهه سابقه حمل و نقل متروپولیتن بازگشایی در این هفته. مترو در حال اجرا در تمام طول روز در تمام بخش ها به جز منهتن که در آن خدمات خواهد شد در 75 درصد MTA گفت. سیستم مترو است که در ادامه آن یک شبه خاموش کردن از 1 تا 5 صبح برای تمیز کردن و تعمیرات. اکسپرس اتوبوس سرویس برگشت است.

این Covid-19 همه گیر ایجاد یک چالش بزرگ برای قدرت. Ridership کاهش 90 درصد از پیش همه گیر سطوح. خدمات یک شبه لغو شد و میلیاردها دلار از دست داده بودند. علاوه بر این MTA کارگران در معرض خطر; 130 نفر از مارس Covid علائم مربوط.


آژانس بازگشایی در فاز یک با کشت و نوآوری های جدید برای بهبود ایمنی و بهره وری برای تخمین زده شده 400,000 نیویورک بازگشت به کار—اما هنوز مشکلات قطع بیش مسلما این شهرستان را مهمترین عمومی به نفع شرکت است.

بازیکنان

MTA اجرا توسط رئیس پت Foye که coronavirus در اوایل بهار. این ناهنجار مستقیم-تیراندازی مدیر عامل اتحاد نظارت به یاد ماندنی مطابق با اصول بهداشتی مبارزات انتخاباتی. او مورد انتقاد قرار گرفته اما به خصوص توسط جان Samuelsen, حمل و نقل, اتحادیه کارگران جمهور که مورد حمله است Foye برای MTA کارگر مرگ و میر و برای ارائه به خطر پرداخت به کارکنان خط مقدم.

سارا فینبرگ موقت رئیس جمهور از نیویورک حمل و نقل شهر است که چهره MTA. فینبرگ شده است بر روی زمین نظارت بر بازگشایی ده ها تن از MTA ایستگاه در سراسر شهرستان آنهایی که در حال حاضر شامل طبقه نشانه گذاری برای کمک به اجتماعی فاصله دست-ضد عفونی کننده غرفه و ماسک رایگان. او شده است یک میله رعد و برق برای انتقاد در طول دوره تصدی خود را به خصوص برای او موضع در افراد بی خانمان را به استفاده از مترو و ادراک توسط de Blasio دولت که او صرفا یک جانشین برای رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو.

MTA ارشد توسعه افسر Janno Lieber, پایتخت-پروژه های متفکر. در طول همه گیر Lieber است نظارت بهبود. او در حال حاضر اضافی $2 میلیارد دلار از کومو; است که برای ساخت 11 ADA ایستگاه rehabbing به 138 خیابان–Grand تلاقی چند خیابان یا جاده ایستگاه و بهبود F قطار راتگرز ،

آره اما…

مهم ترین نکته را به یاد داشته باشید در مورد MTA را مرحله به مرحله بازگشایی این است که این سازمان در حال حاضر در برابر یک بحران مالی. کاهش ridership ارتباط به cratering درآمد. MTA از دست داده و حدود 125 میلیون دلار در هفته در طول همه گیر و سازمان انتظار دارد به از دست دادن 6.5 میلیارد دلار در سال است. صرف است و نه پایدار به عنوان MTA می پردازد حدود 17 میلیارد دلار در هزینه های عملیاتی در هر سال و 1 $برای هر $6 گرفته شده در خدمات خود را به $53 میلیارد بدهی.

MTA دریافت $3.9 میلیارد دلار در بودجه فدرال از مراقبت های عمل و Foye درخواست اضافی $3.9 میلیارد دلار بودجه اضطراری پس از عملیات را می توانید در ادامه این سال است.

حتی با بیشتر فدرال کمک هر چند این بودجه عملیاتی خواهد بود گرسنگی برای پول نقد. نرخ عوارض مالیات بر املاک و مستغلات و شهرستان و یارانه های دولتی تامین مالی عملیات. با اقتصاد این شهر در یک بحران مالی خود را که مشخص نیست چقدر پایین تر MTA درآمد استخر خواهد بود.

همان پس زمینه

چیزهایی که همیشه خیلی دیره برای حمل و نقل باشند. در واقع کومو شد همه لبخند در ژانویه هنگامی که او امضا در چهار سال $53 بهبود سرمایه طرح به اجرا تا 2024. پایتخت جدید برنامه خواهد پرداخت $7.1 میلیارد دلار برای مدرن سیگنال $2.6 میلیارد دلار برای جایگزینی مسیر و 4.1 میلیارد برای ایستگاه بهبود. هزاران نفر از مترو و اتوبوس اتومبیل را خریداری شده برای MTA.

اما در حال حاضر بلند پروازانه بهبود طرح در شک و تردید به ویژه به دلیل آن بود که تامین مالی در بخش های کومو را 15 میلیارد دلار تراکم-طرح قیمت گذاری است که در فدرال برزخ است.

MTA نیز به شدت متکی به شهرداری بازار اوراق قرضه برای تامین مالی پروژه ها. اما منحنی عملکرد باقی مانده است غیر قابل پیش بینی. MTA نمی توانیم پیشرفت اگر سرمایه گذاران ترک آن دسته از اوراق قرضه.

چه بعدی

MTA اعلام کرده است 13-نقطه طرح آن را به عنوان رمپ تا خدمات خود را در طول بازگشایی. این طرح که با تمرکز بر بهره وری و ایمنی و پاکیزگی شامل مبهوت, اتوبوس, ساعت, تماس با ما پرداخت و روش های ضد عفونی کننده.

مسافران را تشویق به سفر برويد ساعت. آن را نمی خواهد روشن شود تا بعد از آن در سال چند درصد از ridership بازگشت به قبل از همه گیر سطح—و چه نوع درآمد MTA می توانید جمع آوری.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>